Mama's House Hostel

Mama's House Hostel

Default Banner.jpg

Mama's House Hostel[Redigera]

Kontaktinformation: No 368, 20 thang 8 street, 1st group, P. Nguyễn Trãi, Hà Giang, 310000, Vietnam
Website: explorehagiang.com
Phone: +84 91 512 19 87
Facebook: -
Instagram: -

Mama's house hostel är helt nyöppnat vandrarhem i provinsen Ha Giang i Norra Vietnam. Vårt vandrarhem är familjeägt och drivs av en lokal familj och vi kan erbjuda rena och fräscha rum med komfortabla sängar. Det är ett ställe där du kan ta det lugnt, koppla av och träffa likasinnade resenärer från hela världen.
Ifall du är ute efter en autentisk lokal upplevelse och vill lära dig mer om lokal kultur och avnjuta autentisk lokal mat, då är Mama's house hostel ett perfekt ställe för dig. På Mama's house hostel erbjuder vi mer än bara ett ställe att spendera tid på, du kommer att få en autentisk upplevelse av Ha Giang. Vi kommer att göra allt vi kan för att du ska få en så bra upplevelse som möjligt.
Mama's house hostel konceptet är skapad utifrån resenärers behov, vi vet vad en resenär vill ha. Vi erbjuder den bästa standarden på bekvämligheter. Du kan koppla av i våra bekväma sängar med rena och eleganta duschrum. Wi-fi är tillgängligt i hela byggnaden.
Vi kan även erbjuda gratis personliga förvaringsskåp och lås; gratis sängkläder, handdukar, täcken och bagageförvaring, gratis tillgång till internet, gratis tillgång till datorer, gratis bibliotek med böcker(även reseguider), gratis kartor och resetips, gratis satellit TV och filmer och gratis kontorsmaterial och faciliteter.
Missa inte denna möjlighet att spendera tid på Mama's house hostel, den perfekta utgångspunkten för att utforska Ha Giang och bortom!