Albufeira

De la Wikitravel
Albufeira

Default Banner.jpg

Albufeira este un oraș în Algarve, în partea de sud a Portugaliei. Odată a fost un mic sat de pescuit care s-a dezvoltat si în prezent a ajuns o zonă turistică foarte importanta. Mulți turiști revin an de an, din cauza plajelor minunate, climei foarte bune si numeroasele restaurante, baruri și pub-uri.

Orașul este împărțit în două părți, "orașul vechi" și "GAZA", sau orașul mai nou, inclusiv Montechoro, Arias de Sao João.

Cum se ajunge[modificare]

Gara (Albufeira - Ferreiras) este 6 km de centrul orașului. Există un autobuz pe care il puteți lua spre oraș. Un număr mic de taxiuri sunt de asemenea disponibile.

Trenurile spre Lagos și Faro fac aproximativ o oră. Trenul spre / de la Lisabona face 3-4 ore. Există un tren rapid care face 2,5 ore.

Dacă călătoriti cu avionul, puteți solicita, un transfer privat de la aeroportul din Faro pana la Albufeira [1].

Cum va deplasati[modificare]

Exista autobuze locale, care pargurg tot orașul.

Taxiurile sunt disponibile și pot fi găsite cu usurinta în centrul orașului.

Cu mașina[modificare]

Firmele pentru inchiriere de masini sunt situate în centrul orașului și fac parte din companiile internaționale importante (Hertz, Europcar), precum și cele locale. Chiar și pentru șofer experimentat, lipsa indicatoarelor face circulatia destul de dificila fara un GPS.

De vazut[modificare]

  • "Castelo de Almoáda" ,"Paderne" ,lat = "37º09'25.85" ,long = "08º12'00.34"
   castel maur din secolul al 12-lea .În timpul recuceriri creștine a Peninsulei Iberice, maurii au construit cateva cetăți pentru a se apăra de atacuri. Castelul a fost ridicat în secolul al XI, de Almoádas, fiind parte dintr-o linie de apărare a regiunii Albufeira. Regele portughez D. Sancho l-a cucerit în 1189, pentru ca apoi el sa revina in posesia arabilor.

De facut[modificare]

Principalul punct de atractie al Algarve este coasta cu numeroase plaje:

  • Praia dos Pescadores (Fishermans Beach) - lângă orașul vechi din Albufeira. Aici puteți găsi si un bulevard cu numeroase restaurante
  • Praia do Peneco - De asemenea, în orașul vechi. La sfârșitul Rua 5 de Outubro
  • Praia da Oura - La capatul Avenida Sá Carneira.

Dacă nu vă place aglomeratia, există multe plaje izolate mici, ideale pentru cazul în care călătoriți cu copii mici:

  • Praia dos Arrifes & Praia de São Rafael - în São Rafael (la cateva minute de portul de agrement din Albufeira
  • Praia do Coelho, Praia do Castelo, Praia do Evaristo - aici puteți vedea formatii stancoase care formeaza mici bazine, unde copiii se pot bucura de mare
  • Praia do Lourenço & Praia da Galé - în Galé (la 10 minute de orașul Albufeira)

Atracții

Cumparaturi[modificare]

  • "Strip", "Avenida Sá Carneira", centru cu numeroase magazine de suveniruri, unde veți găsi de exemplu ceramică portugheză, articole de plaja, bijuterii și multe altele.
  • "Avenida da Liberdade", "Old Town din Albufeira", centru cu multe magazine diverse.

Mananca[modificare]

Există mai multe restaurante dintre care puteti alege, multe dintre ele oferind mâncăruri tradiționale portugheze, precum și o mare varietate de fructe de mare proaspete. Felurile de mâncare care implică diferite preparate de cod sunt abundente. Crustacee, cum ar fi creveti, homar, crab pot fi foarte costisitoare, în timp ce peștele este mult mai accesibil. Puteti sa încercați pui Piri Piri-(pui prăjit cu un fel de sos picant).

Ca regulă generală, locurile în apropiere de plajele tind să ofere mancaruri de calitate medie la preturi "turistice", dar cum te departezi calitatea devine este mai buna.

Cluburi[modificare]

Cluburi de noapte, cafenele și baruri snack sunt abundente în ambele orașul vechi, precum The Strip.

Format:ISIN {{}} contur