Termy Gorący Potok

Termy Gorący Potok

Default Banner.jpg

noframe
Termy Gorący Potok
noframe
Położenie Gmina Szaflary
Numer kierunkowy 72 261 25 40
Strona www

Kompleks TERMY GORĄCY POTOK położony jest w Szaflarach, koło Nowego Targu przy ulicy Osiedle Nowe 45.

Charakterystyka[edytuj]

Widok ogólny na Termy Gorący Potok

Kompleks Termy Gorący Potok oferuje swoim gościom baseny z wodą o leczniczych właściwościach, a do tego relaks i świetną zabawę. Surowa woda siarkowa w basenach termalnych Gorącego Potoku ma 34-40 °C i pomaga przy wielu schorzeniach. Można tu korzystać z 22 różnego rodzaju basenów, zarówno krytych, jak i odkrytych, odpowiednich dla całej rodziny. Jest też strefa spa i liczne dodatkowe atrakcje, w tym wiele dla najmłodszych, a naturalny, góralski wystrój tworzy wspaniałą atmosferę.

Strefa rekreacyjna[edytuj]

Zjeżdżalnie w Termach Gorący Potok

W skład zewnętrznej strefy rekreacyjnej wchodzi 10 niecek basenowych o różnych kształtach i wielkościach. Większości z nich nadano nazwy zaczerpnięte z gwary góralskiej. Przykładowo rwąca rzeka to tutaj Wartki Potok. Jest też Górsko Riwiera, Ślebodny Bonior czy Zawaternik przy Smreku. W wielu miejscach znajdują się gejzery wodne, masażery i wodotryski. Działają tu także dwie duże zjeżdżalnie – czerwona Anakonda (tunelowa wodna zjeżdżalnia o długości 80 metrów, z licznymi spiralami pozwala osiągnąć zawrotne prędkości, przez co dostarcza sporo frajdy) i żółta Kamikadze (44 metrowa, otwarta, prawie pionowa zjeżdżalnia to potężna dawka adrenaliny). Woda w nieckach basenowych jest uzdatniana za pomocą lamp UV oraz za pomocą specjalnej, innowacyjnej metody, dzięki czemu do wody nie są dodawane żadne substancje i mieszaniny chemiczne, mogące niekorzystnie wpłynąć na komfort kąpieli. Ponadto prowadzony jest stały i systematyczny nadzór nad jakością wody we wszystkich nieckach basenowych.

Od maja do października czynny jest park linowy oraz najwyższa w Polsce drewniana huśtawka Big Swing. W tym czasie działają też dwa baseny specjalnie dla dzieci – Wodne Przedszkole z wieloma zabawkami, zjeżdżalniami, domkami i fontannami, oraz Dziecięce Źródełko z wielką piłką po środku i dwoma zjeżdżalniami-słoniami. Ciekawe gry i zabawki czekają na maluchy także w Bawialni. Wokół jest wiele elementów małej architektury, mosty, ławki, fontanny, plaża, boisko do siatkówki, las i zadbana trawa.

Strefa Relaksu[edytuj]

Sauna parowa w kompleksie

Grzysno Przyjemność to strefa relaksu, w której znajdują się 4 kameralne baseny, dostępne również do prywatnego użytku. Goście mogą korzystać tak że z saun parowych i suchych, tężni solankowej, jacuzzi i szerokiej oferty zabiegów i masaży. Tężnia solna wyposażona jest w pompę rozprowadzającą solankę po specjalnie rozmieszczonych wiciach. Rozlokowana w ten sposób solanka wytwarza w powietrzu aerozol, dzięki któremu powietrze zostaje nasycone jodem oraz bromem, a także szeregiem dobroczynnych dla organizmu mikro- elementów, takich jak magnez, sód oraz żelazo. Jod i brom znane są ze swych właściwości leczniczych, dzięki czemu znajdują zastosowanie w leczeniu górnych dróg oddechowych, zapalenia zatok, rozedmy płuc, nadciśnienia tętniczego, nerwic, alergii, jak również w stanie ogólnego wyczerpania organizmu.

Jeden z apartamentów w typowo góralskim stylu

W strefie SPA & wellness znajduje się również podstrefa z kąpielami borowinowymi w specjalnie przygotowanych kadziach. Borowina dostarczana jest z Czarnego Dunajca. Kąpiele borowinowe są jednymi z najpopularniejszych kąpieli leczniczych na świecie. Wykazują działanie prozdrowotne oraz kosmetyczne: ujędrniają, odmładzają i odżywiają skórę twarzy i ciała.

Poza tym na terenie kompleksu działa restauracja specjalizująca się w doskonałych stekach i kilka barów sezonowych. Istnieje także możliwość wypożyczenia motocykli, quadów, a w porze zimowej skuterów śnieżnych.

Apartamenty[edytuj]

Gorący Potok to również świetna baza noclegowa. Do dyspozycji gości oddano trzy apartamenty urządzone w góralskim stylu. W cenie pobytu zawiera się nielimitowany dostęp do strefy basenowej oraz strefy spa - Grzysno Przyjemność.

Kontakt[edytuj]

Linki zewnętrzne[edytuj]

  • Znaczna część informacji oraz opisów powyższego kompleksu pochodzi z oficjalnej strony internetowej "[http:// www.goracypotok.pl]".

Wszystkie załączone fotografie również pochodzą z tej strony i zostały udostępnione za zgodą działu marketingu z kompleksu Termy Gorący Potok

  • Opisy pochodzą także ze strony www.dzieckowpodrozypl [2]