Sanya

Sanya leży w najbardziej wysuniętym na południe punkcie Chin, na końcu wyspy Hainan.

Charakterystyka[edytuj]

Nazywane „Chinami na Hawajach”, Sanya ma 20-kilometrowe odcinki plaży. Jako jedyne tropikalne miasto wzdłuż wybrzeża, jest zdecydowanie bujne i pełne sportów wodnych, takich jak nurkowanie z rurką i narty wodne, wędrówki po lasach tropikalnych i niezliczone hotele od zera do pięciu gwiazdek. Przy nasłonecznieniu przez cały rok, temperatury oscylują wokół 25 * C nawet w styczniu i 30 * C w okresie letnim. Jego wyspy i plaże są piękne, a woda w zatoce Yalong i Dadonghai jest wystarczająco czysta, aby dobrze się popływać, ale możesz także wybrać się na wyspę Wuzhizhou lub dalej na północ, aby odwiedzić dziewiczą i naturalną scenerię.

Podczas gdy turyści przyjeżdżają o każdej porze roku, szczyt sezonu rozpoczyna się od 1 października do końca zimy. Zimą Sanya jest popularną ucieczką dla Rosjan, którzy przebywają głównie w Dadong Hai (大 东海 Dàdōng hǎi) i północnych Chinach, aby uciec przed mroźną pogodą. W chińskim Nowym Roku miasto zostanie zalane przez turystów i oczekuje się, że wszystko będzie wyjątkowo drogie.

Jako najbardziej wysunięte na południe miasto w Chinach, Sanya wraz z Yangshuo często służą jako ostatni przystanek dla turystów, którzy chcą spędzić pozostałe dni wizy w Chinach.

Dojazd[edytuj]

Warto zobaczyć[edytuj]

Gastronomia[edytuj]

Nocleg[edytuj]

  • Club Med Sanya ; Rodzinny hotel premium all inclusive z atrakcjami dla dzieci oraz szerokim wyborem sportów. Jedyny hotel w Sanya z bezpośrednim dostępem do prywatnej plaży.