Portale rezerwacji miejsc hotelowych

Portale rezerwacji miejsc hotelowych

Default Banner.jpg

Portale rezerwacji miejsc hotelowych

Strona utworzona w celu prezentacji portali do rezerwacji miejsc noclegowych.

Portale globalne[edytuj]

  • HRS - biznesowy serwis rezerwacyjny. Posiada ofertę zbliżoną do booking.com jednak dociera ze swoją ofertą głównie do klienta podróżującego z niemiec lub klienta z polski podróżującego biznesowo
  • VisitON - ogólnopolski portal turystyczny z funkcją rezerwacji pakietów wypoczynkowych. Oprócz hoteli, można tam znaleźć wszystkie inne obiekty noclegowe - pensjonaty, apartamenty i inne
  • HotelePremium.pl - ogólnopolski katalog z wyselekcjonowanymi hotelami i resortami marki premium. Odpowiedź na zapotrzebowanie rynku na dobra luksusowe. Łączy w sobie katalog informacyjny z serwisem rezerwacyjnym
  • TiCATi.com - Ekologiczna online reservation system hoteli na całym świecie. Ma ponad 100 tysięcy hoteli w różnych kategoriach i jest dostępny w 12 językach. Siłą serwisu jest zaproponowanie systemu mapowych łatwo znaleźć hotel, którego szukasz i zaproponować ekologiczne hotele łatwe do znalezienia. Posiada ogromną bazę opisów hotel, świetne zdjęcia i bardzo szczegółowe informacje na temat hoteli. Płatność bezpośrednio w hotelu.
  • TRAVIBOO.COM - Największa ogólnoświatowa porównywarka ofert hoteli posiadająca ponad 5 milionów ofert z największych światowych portali i systemów rezerwacyjnych. Bezpieczna, szybka rezerwacja noclegów z gwarancją najniższej ceny.
  • Opinie o hotelach - ihr24 - Opinie o hotelach i noclegach całego świata. Portal rezerwacji hoteli na całym świecie. Opłata za pokój wnoszona jest na miejscu w hotelu.
  • Hotele Polskie - portal opisujący szczegółowo polskie hotele. Udostępnia rezerwacje online: płatność kartą kredytową, przelewem online, z odniesieniem bezpośrednio do strony hotelu. Oferuje również możliwość porównania ofert cenowych. Posiada w bazie ponad 1000 polskich hoteli oraz apartamentów.
  • [http://nocuje.net największa Polska strona rezerwacyjna umożliwiająca również kupno wycieczek, ubezpieczenia, biletów lotniczych czy wynajmu samochodu. Nocuje.net jest też źródłem codziennych artykułów i poradników turystycznych. Serwis działa na zasadzie łączenia poszukującego z oferującym nocleg więc nie wymaga posiadania karty kredytowej, przedpłat itp.
  • Hotelopedia - serwis, którego nazwa powstała poprzez połączenie dwóch wyrazów - hotel i encyklopedia. Poza ciekawymi artykułami o hotelach i hotelarstwie, Hotelopedia zapewnia porównanie ofert z większości systemów rezerwacyjnych.
  • HotelCalculator.com - pierwsza w Polsce porównywarka hoteli, w ofercie znajduje się ponad 200,000 hoteli, hosteli i apartamentów w ponad 10,000 miast na całym świecie. System porównuje oferty dostępne na ponad 20 różnych serwisach internetowych i dzięki temu pozwala użytkownikowi zarezerwować nocleg w najkorzystniejszej cenie.
  • Hotelsworld - polski system rezerwacji hoteli - w ofercie hotele , pensjonaty, i motele na całym świecie. Ceny mogą się okazać niższe niż przy bezpośredniej rezerwacji w hotelu. Do rezerwacji wymagana karta kredytowa.
  • Booking.com - System rezerwacji on-line hoteli na świecie. Posiada ponad 100 tys. obiektów noclegowych w różnych kategoriach i jest dostępny w 37 językach, w tym w polskim. Silną stroną serwisu jest ogromna bazę opini o hotelach oraz bardzo szczegółowe informacje o pokojach, warunkach i dojeździe. Płatności bezpośrednio w hotelu.
  • HCSbooking - System rezerwacji on-line hoteli na świecie. baza ponad 35 tys. obiektów noclegowych w różnych kategoriach. Płatności bezpośrednio w hotelu.
  • Turez - Polski portal rezerwacji hoteli na całym świecie. W swojej ofercie zawiera ponad 50,000 hoteli. Ceny mogą się okazać czasem niższe niż bezpośrednio w hotelu.
  • Hotels world - Ogólnoświatowa strona internetowa pozawalająca na rezerwację hoteli. Na stronie można znaleźć opinie gości odwiedzających hotel.
  • HoteClub Globalny system rezerwacji hotelowych, szeroka oferta, ceny zazwyczaj niższe niż przy bezpośredniej rezerwacji. Działa na zasadzie przedpłaty. Konieczna wypukła karta płatnicza. Dotychczas brak negatywnych doświaczeń.
  • There24.com - System rezerwacji on-line hoteli w Polsce i na świecie. Baza ponad 40 tys. obiektów noclegowych w różnych kategoriach. Do rezerwacji wymagana karta kredytowa. Płatności bezpośrednio w hotelu.
  • SuperHotele - polski portal dający internaucie możliwość samodzielniej rezerwacji hotelu zarówno w Polsce jak i na świecie. Oferty blisko 50 tys. hoteli pochodzą z największych platform rezerwacyjnych takich jak travel.now, hotels.com, hoteldiscount!com oraz expedia.com dzięki czemu niejednokrotnie można zarezerwować hotel w bardzo dobrej cenie o wiele niższej niż ta, którą dostaniemy bezpośrednio w hotelu. Płatności dokonuje się przy pomocy karty kredytowej lub można skorzystać z pomocy konsultanta i zapłacić np. przelewem.
  • Hosteling International - baza hosteli na całym świecie (w Polsce są to tzw. schroniska młodzieżowe PTSM [2]), ceny bardzo przystępne, choć warunki dużo gorsze, niż w hotelach - polecane szczególnie dla grup młodych ludzi chcących tanio spędzić wakacje. Niektóre hostele oferują tzw. family rooms (dla rodzin podróżujących z dziećmi).
  • topdeals4travel.com - System wyszukiwania hoteli na świecie. Posiada ponad 800 tys. obiektów noclegowych w różnych kategoriach i jest dostępny w 3 językach, w tym w polskim.
  • Agoda - Globalny portal oferujący hotele na całym świecie. Dużo ciekawych ofert a krajach Azji. Punkty bonusowe przy każdej rezerwacji.
  • BookApart.com - polski serwis rezerwacyjny, umożliwiający wynajem apartamentów w Polsce i na świecie.
  • Hubeo.com - System rezerwacji on-line apartamentów, hoteli i hosteli w Europie. Polski system rezerwacyjny umożliwiający rezerwacje usług turystycznych (wycieczki, spa, transport). Płatność online, system ma charakter społecznościowy.

Portale lokalne[edytuj]

Polska[edytuj]

  • Hotel24h.com Rezerwacja OnLine hoteli w całej Polsce. Można sprawdzić dostępność miejsc w wybranym mieście / terminie i dokonać rezerwacji.
  • SunSeasons24.pl Rezerwacja Online apartamentów w górach i nad morzem. Możliwość sprawdzenia dostępności i rezerwacji 24h. Panoramy 360 stopni.
  • Noce.pl System rezerwacji apartamentów w wybranych miastach i regionach Polski (Kraków, Wrocław, Poznań, Warszawa, regiony nadmorski oraz górski).
  • Hotel Dla Dorosłych - mini portal turystyczny z ofertą hoteli, które nie przyjmują dzieci. Nowy trend w polskim hotelarstwie, wciąż mało znany.
  • TanieWakacje.info System rezerwacji online. Oferty noclegowe z całej polski. Sposób na zorganizowanie tanich wakacji.

Kraków[edytuj]

Zakopane[edytuj]

  • [http://www.regiontatry.pl System Rezerwacji Miejsc Noclegowych w Zakopanem i okolicach. Gwarancja najnizszej ceny i dostępności. Oferty LastMinute i baza atrakcji turystycznych w pobliżu obiektu noclegowego. Rezerwacja bez dodatkowych opłat. Strona dostępna w wersji językowej polskiej a od 2014 roku także w wersji angielskiej, rosyjskiej, ukraińskiej, niemieckiej.

Sopot[edytuj]

  • [http://www.visitsopot.com - tanie i sprawdzone noclegi w Sopocie. Wysoki komfort w przystępnej cenie.
  • [http://www.gosopot.com Stylish Apartments - Best Locations - Classy/Stylish decor - Spectacular Historic Buildings - Fully Equiped

Francja[edytuj]

Paryż[edytuj]

  • [3] Lista hoteli w Paryżu Hotele i pensjonaty we wszystkich kategoriach.

Hiszpania[edytuj]

Madryt[edytuj]

Apartamenty[edytuj]
  • Tourism Rent Apartments in Madrid (TourismRent.com), Calle de los Estudios, 3 (Madrid), +34911291880 (), [1].  edit

Niemcy[edytuj]

Berlin[edytuj]

  • Hotele w Berlinie Lista hoteli w Berlinie. Hotele i pensjonaty we wszystkich kategoriach.
  • Hotele w Berlinie, Niemcy - Oferuje ponad 500 hoteli w Berlinie we wszystkich kategoriach cenowych. Porady, oraz opinie gości o hotelach. Istnieje polska wersja językowa.

Monachium[edytuj]

Węgry[edytuj]

Budapeszt[edytuj]

Portugalia[edytuj]

Lizbona[edytuj]

Włochy[edytuj]

Florencja[edytuj]

Rzym[edytuj]