Portale rezerwacji miejsc hotelowych

Portale rezerwacji miejsc hotelowych

Default Banner.jpg

Portale rezerwacji miejsc hotelowych

Strona utworzona w celu prezentacji portali do rezerwacji miejsc noclegowych.

Portale globalne[edytuj]

  • HRS - biznesowy serwis rezerwacyjny. Posiada ofertę zbliżoną do booking.com jednak dociera ze swoją ofertą głównie do klienta podróżującego z niemiec lub klienta z polski podróżującego biznesowo
  • VisitON - ogólnopolski portal turystyczny z funkcją rezerwacji pakietów wypoczynkowych. Oprócz hoteli, można tam znaleźć wszystkie inne obiekty noclegowe - pensjonaty, apartamenty i inne
  • HotelePremium.pl - ogólnopolski katalog z wyselekcjonowanymi hotelami i resortami marki premium. Odpowiedź na zapotrzebowanie rynku na dobra luksusowe. Łączy w sobie katalog informacyjny z serwisem rezerwacyjnym
  • TiCATi.com - Ekologiczna online reservation system hoteli na całym świecie. Ma ponad 100 tysięcy hoteli w różnych kategoriach i jest dostępny w 12 językach. Siłą serwisu jest zaproponowanie systemu mapowych łatwo znaleźć hotel, którego szukasz i zaproponować ekologiczne hotele łatwe do znalezienia. Posiada ogromną bazę opisów hotel, świetne zdjęcia i bardzo szczegółowe informacje na temat hoteli. Płatność bezpośrednio w hotelu.
  • TRAVIBOO.COM - Największa ogólnoświatowa porównywarka ofert hoteli posiadająca ponad 5 milionów ofert z największych światowych portali i systemów rezerwacyjnych. Bezpieczna, szybka rezerwacja noclegów z gwarancją najniższej ceny.
  • Opinie o hotelach - ihr24 - Opinie o hotelach i noclegach całego świata. Portal rezerwacji hoteli na całym świecie. Opłata za pokój wnoszona jest na miejscu w hotelu.
  • Hotele Polskie - portal opisujący szczegółowo polskie hotele. Udostępnia rezerwacje online: płatność kartą kredytową, przelewem online, z odniesieniem bezpośrednio do strony hotelu. Oferuje również możliwość porównania ofert cenowych. Posiada w bazie ponad 1000 polskich hoteli oraz apartamentów.
  • [http://nocuje.net największa Polska strona rezerwacyjna umożliwiająca również kupno wycieczek, ubezpieczenia, biletów lotniczych czy wynajmu samochodu. Nocuje.net jest też źródłem codziennych artykułów i poradników turystycznych. Serwis działa na zasadzie łączenia poszukującego z oferującym nocleg więc nie wymaga posiadania karty kredytowej, przedpłat itp.
  • Hotelopedia - serwis, którego nazwa powstała poprzez połączenie dwóch wyrazów - hotel i encyklopedia. Poza ciekawymi artykułami o hotelach i hotelarstwie, Hotelopedia zapewnia porównanie ofert z większości systemów rezerwacyjnych.
  • HotelCalculator.com - pierwsza w Polsce porównywarka hoteli, w ofercie znajduje się ponad 200,000 hoteli, hosteli i apartamentów w ponad 10,000 miast na całym świecie. System porównuje oferty dostępne na ponad 20 różnych serwisach internetowych i dzięki temu pozwala użytkownikowi zarezerwować nocleg w najkorzystniejszej cenie.
  • Hotelsworld - polski system rezerwacji hoteli - w ofercie hotele , pensjonaty, i motele na całym świecie. Ceny mogą się okazać niższe niż przy bezpośredniej rezerwacji w hotelu. Do rezerwacji wymagana karta kredytowa.
  • Booking.com - System rezerwacji on-line hoteli na świecie. Posiada ponad 100 tys. obiektów noclegowych w różnych kategoriach i jest dostępny w 37 językach, w tym w polskim. Silną stroną serwisu jest ogromna bazę opini o hotelach oraz bardzo szczegółowe informacje o pokojach, warunkach i dojeździe. Płatności bezpośrednio w hotelu.
  • HCSbooking - System rezerwacji on-line hoteli na świecie. baza ponad 35 tys. obiektów noclegowych w różnych kategoriach. Płatności bezpośrednio w hotelu.
  • Turez - Polski portal rezerwacji hoteli na całym świecie. W swojej ofercie zawiera ponad 50,000 hoteli. Ceny mogą się okazać czasem niższe niż bezpośrednio w hotelu.
  • Hotels world - Ogólnoświatowa strona internetowa pozawalająca na rezerwację hoteli. Na stronie można znaleźć opinie gości odwiedzających hotel.
  • HoteClub Globalny system rezerwacji hotelowych, szeroka oferta, ceny zazwyczaj niższe niż przy bezpośredniej rezerwacji. Działa na zasadzie przedpłaty. Konieczna wypukła karta płatnicza. Dotychczas brak negatywnych doświaczeń.
  • There24.com - System rezerwacji on-line hoteli w Polsce i na świecie. Baza ponad 40 tys. obiektów noclegowych w różnych kategoriach. Do rezerwacji wymagana karta kredytowa. Płatności bezpośrednio w hotelu.
  • SuperHotele - polski portal dający internaucie możliwość samodzielniej rezerwacji hotelu zarówno w Polsce jak i na świecie. Oferty blisko 50 tys. hoteli pochodzą z największych platform rezerwacyjnych takich jak travel.now, hotels.com, hoteldiscount!com oraz expedia.com dzięki czemu niejednokrotnie można zarezerwować hotel w bardzo dobrej cenie o wiele niższej niż ta, którą dostaniemy bezpośrednio w hotelu. Płatności dokonuje się przy pomocy karty kredytowej lub można skorzystać z pomocy konsultanta i zapłacić np. przelewem.
  • Hosteling International - baza hosteli na całym świecie (w Polsce są to tzw. schroniska młodzieżowe PTSM [2]), ceny bardzo przystępne, choć warunki dużo gorsze, niż w hotelach - polecane szczególnie dla grup młodych ludzi chcących tanio spędzić wakacje. Niektóre hostele oferują tzw. family rooms (dla rodzin podróżujących z dziećmi).
  • topdeals4travel.com - System wyszukiwania hoteli na świecie. Posiada ponad 800 tys. obiektów noclegowych w różnych kategoriach i jest dostępny w 3 językach, w tym w polskim.
  • Agoda - Globalny portal oferujący hotele na całym świecie. Dużo ciekawych ofert a krajach Azji. Punkty bonusowe przy każdej rezerwacji.
  • BookApart.com - polski serwis rezerwacyjny, umożliwiający wynajem apartamentów w Polsce i na świecie.
  • Hubeo.com - System rezerwacji on-line apartamentów, hoteli i hosteli w Europie. Polski system rezerwacyjny umożliwiający rezerwacje usług turystycznych (wycieczki, spa, transport). Płatność online, system ma charakter społecznościowy.

Portale lokalne - miejscowości[edytuj]

Często niedocenione, ze względu na ograniczony do regionu lub konkretnej miejscowości informacje. Takie portale należą często do władz lokalnych lub do lokalnej organizacji turystycznej, zdarzają się też inicjatywy lokalne, które wspierają rozwój regionu w ramach "non-profit" lub po prostu robią to z czystej pasji do miejsca. Częstym uzupełnieniem takich portali sa grupy w mediach społecznościowych lub lokalne nakładki na większych portalach turystycznych. Na lokalnych portalach często można znaleźć dokładniejsze opisy miejsca, zabytku lub znaleźć wszystkie POI - takie jak apteki, bankomaty, istotne telefony "in case of emergancy" czy informację turystyczną (wraz z bazą noclegową) Każdy region turystyczny na ogół ma swój lokalny portal z którego korzysta.

Przykłady takich lokalnych portali:

Portale lokalne[edytuj]

Polska[edytuj]

  • Hotel24h.com Rezerwacja OnLine hoteli w całej Polsce. Można sprawdzić dostępność miejsc w wybranym mieście / terminie i dokonać rezerwacji.
  • SunSeasons24.pl Rezerwacja Online apartamentów w górach i nad morzem. Możliwość sprawdzenia dostępności i rezerwacji 24h. Panoramy 360 stopni.
  • Noce.pl System rezerwacji apartamentów w wybranych miastach i regionach Polski (Kraków, Wrocław, Poznań, Warszawa, regiony nadmorski oraz górski).
  • Hotel Dla Dorosłych - mini portal turystyczny z ofertą hoteli, które nie przyjmują dzieci. Nowy trend w polskim hotelarstwie, wciąż mało znany.
  • TanieWakacje.info System rezerwacji online. Oferty noclegowe z całej polski. Sposób na zorganizowanie tanich wakacji.

Kraków[edytuj]

Zakopane[edytuj]

  • [http://www.regiontatry.pl System Rezerwacji Miejsc Noclegowych w Zakopanem i okolicach. Gwarancja najnizszej ceny i dostępności. Oferty LastMinute i baza atrakcji turystycznych w pobliżu obiektu noclegowego. Rezerwacja bez dodatkowych opłat. Strona dostępna w wersji językowej polskiej a od 2014 roku także w wersji angielskiej, rosyjskiej, ukraińskiej, niemieckiej.

Sopot[edytuj]

  • [http://www.visitsopot.com - tanie i sprawdzone noclegi w Sopocie. Wysoki komfort w przystępnej cenie.
  • [http://www.gosopot.com Stylish Apartments - Best Locations - Classy/Stylish decor - Spectacular Historic Buildings - Fully Equiped

Francja[edytuj]

Paryż[edytuj]

  • [3] Lista hoteli w Paryżu Hotele i pensjonaty we wszystkich kategoriach.

Hiszpania[edytuj]

Madryt[edytuj]

Apartamenty[edytuj]

Niemcy[edytuj]

Berlin[edytuj]

  • Hotele w Berlinie Lista hoteli w Berlinie. Hotele i pensjonaty we wszystkich kategoriach.
  • Hotele w Berlinie, Niemcy - Oferuje ponad 500 hoteli w Berlinie we wszystkich kategoriach cenowych. Porady, oraz opinie gości o hotelach. Istnieje polska wersja językowa.

Monachium[edytuj]

Węgry[edytuj]

Budapeszt[edytuj]

Portugalia[edytuj]

Lizbona[edytuj]

Włochy[edytuj]

Florencja[edytuj]

Rzym[edytuj]