Kotakt z Wikitravel

Kotakt z Wikitravel

Default Banner.jpg

Ta strona poświęcona jest dla tych, którzy maja pytania i sugestie a nie chcą ich publikować na łamach Wikitravel. Pamiętaj, że treści na Wikitravel należą do użytkowników.

Kontakt z administratorem

Jeśli potrzebujesz szybkiej odpowiedzi skontaktuj się z jednym z naszych administratorów poprzez ich stronę dyskusji. Możesz również zostawić wiadomość w Pubie podróżnika i jeden z naszych administratorów na nią odpowie.

Aby zostawić wiadomość na stronie użytkownika, kliknij w jego imię a następnie w zakładkę "Dyskusja" i opcję "Edytuj".

Pytania ogólne i maretingowe

Jeśli masz pytania ogólne skontaktuj się z nami za pomocą emaila [email protected] Odpowiedź powinna przyjść w przeciągu 1-2 dni roboczych.

To talk to anyone on their user page, you can go to their user page and click the "discussion" tab and talk in the editor as if you are editing a page.

Problemy techniczne

Na pytania techniczne, które nie są nagłe, skontaktuj się proszę z administratorem Wikitravel na jej/jego stronie dyskusji lub napisz email na [email protected] Możesz również zostawić wiadomość w Pubie podróżnika.

W przypadku nagłych problemów technicznych prosimy o kontakt pod [email protected] E-maile pod ten adres prosimy słać w kwestiach priorytetowych, np. niedziałająca strona.

Sprawy prawne

WIkitravel posiada zespół prawny. Administrator User:IBobi jest pierwszym punktem kontaktu. Pamiętaj proszę, że dyskusje na tematy prawne mogą czami być nie adekwatne na łamach Wikitravel. W takich sytuacjach kontakt e-mailowy lub telefoniczny będzie najlepszy. Zostaw e-mail na [email protected]