Dinolandia w Inwałdzie

Dinolandia w Inwałdzie

Default Banner.jpg

Dinolandia to park rozrywki powstały w Inwałdzie, tuż obok Parku Miniatur. Park Dinozaurów i Rozrywki Dinolandia znajduje się w Inwałdzie, miejscowości położonej między Wadowicami a Andrychowem. To miejsce wyjątkowe, w którym głównymi bohaterami są dinozaury. Dzięki nim każdy Gość Parku może poznać odległe czasy ery mezozoicznej. Wszystko za sprawą najbardziej reprezentatywnych przedstawicieli gatunku. I tak z bliska zobaczyć można groźnego Tyranozaura Rexa, Diplodoka strzegącego Jaskini Tajemnic, korzystającego z Plaży Mamenchizaura czy też Stegozaura z mózgiem wielkości orzecha włoskiego. To oczywiście nie jedyni mieszkańcy Jurajskiego Świata. Mieszka w nim ponad 50 różnej wielkości prehistorycznych stworzeń. Obok każdego z nich umieszczona jest specjalna tabliczka, dzięki której można poznać krótką charakterystykę każdego gada. Ale Dinolandia to nie tylko przedstawiciele świata mezozoicznego. Znajduje się w niej również wiele atrakcji, które z pewnością umilą wolny czas Gości. Dzieci mogą pobawić się na Plaży, gdzie znajduje się szkielet zakopanego dinozaura. Na każdego z nich czeka łopatka i pędzel. Dzięki takiej zabawie maluchy poznają pracę paleontologów. Dorośli mogą w tym momencie odpocząć na leżakach w cieniu parasoli. Na bardzo odważnych czeka pełna ciemnych i krętych korytarzy Jaskinia Tajemnic. Tylko naprawdę wytrwali mogą w niej spotkać… To oczywiście tajemnica. Park Linowy to także miejsce dla odważnych. Dla maluchów przygotowany został Plac Zabaw, na którym mieści się wiele atrakcji: zjeżdżalnie, huśtawki, wielka piaskownica. Oprócz tego Dmuchane Zjeżdżalnie, Basen Kulkowy, Kolejka Pirat, Kule Sferyczne i cała masa innych pomysłów na dobrą zabawę i uśmiech na twarzach naszych pociech. W Dinolandii czekają również atrakcje dla dorosłych. Zjazdy Tyrolskie, Skok Tarzana, Bule, Mini Golf – każdy znajdzie coś dla siebie. Na wszystkich spragnionych kulinarnych wrażeń czeka restauracja T.Rextaurant serwująca przepyszne smakołyki oraz Grill.

Kontakt[edytuj]

Inwałd ul. Wadowicka 167 34-120 Andrychów

Biuro Obsługi Klienta (informacja, rezerwacje grupowe)

tel.: +48 33 870 31 13

fax.: +48 33 870 31 13

[email protected]

STRONA www.dinolandia.pl

E-MAIL [email protected]

Położenie[edytuj]

Park znajduje się w województwie małopolskim, pomiędzy Andrychowem, a Wadowicami.