Contact Wikitravel

Uit Wikitravel
Contact Wikitravel

Default Banner.jpg

Deze pagina is voor elke Wikitraveller die mogelijk aanvullende vragen heeft of iets wil delen zonder dit op de site te zetten. Onthoud dat alle inhoud van de artikelen op Wikitravel eigendom is van de vrijwillige schrijvers en fotografen van de site.

Neem contact op met een beheerder

Als je snel een antwoord nodig hebt, neem dan gerust contact op met een van onze beheerders op hun overlegpagina’s. Je kunt ook een bericht plaatsen in het Reizigerscafé en een van de beheerders zal dan contact met je opnemen.

Om met iemand op zijn gebruikerspagina te praten, kun je naar de desbetreffende gebruikerspagina gaan en op het tabblad “Discussie” klikken. Je kunt dan je bericht achterlaten net alsof je een pagina aan het bewerken bent.

Algemene vragen en vragen over marketing

Voor algemene vragen of marketingvragen kun je terecht via [email protected] Iemand neemt dan binnen 1-2 werkdage contact met je op.

Technische problemen

Neem voor niet-dringende technische kwesties en bugrapporten contact op met een beheerder op zijn/haar Discussie-pagina of [email protected] Je kunt ook een bericht achterlaten in het Reizigerscafé.

Voor noodgevallen die onmiddellijk moeten worden opgelost, neem je contact op met:

  • [email protected] - voor problemen met de hoogste prioriteit. (d.w.z. Site doet het niet)

Legal issues

  • Wikitravel heeft een juridisch team met verschillende specialiteiten. Beheerder Gebruiker: IBobi kan als eerste aanspreekpunt worden gebruikt. Houd er rekening mee dat het ter plekke bespreken van juridische zaken soms niet gepast is. In dergelijke situaties kunnen e-mail en telefoongesprekken nodig zijn. E-mail rechtstreeks via [email protected]