נצרת

מתוך ויקיטיול
קפיצה אל: ניווט, חיפוש
נצרת

Default Banner.jpg

לינה[עריכה]

  • Olive inn Nazareth (Olive inn Nazareth), המעיין 6056/1, 052-2661262, [1]. checkin: 15:00; checkout: 11:00.  edit

מה הן אפשריות הלינה בנצרת

יש בנצרת מגוון רחב של אפשרויות לינה, מאכסניות, פונדקים, מלונות בוטיק, ועד למלונות 5 כוכבים. רמת האכסון בנצרת הינה דומה לסטנדרטים מערביים עם כל הנוחיות המודרנית.

איך להגיע לשם ?

באוטובוס: מתל אביב: קח אוטובוס מספר 823 או 826 מהתחנה המרכזית החדשה בתל אביב לנצרת. אורך הנסיעה בערך 2 שעות. האוטובוסים אינם פועלים בשבת או בחגי ישראל.

מחיפה: קח אוטובוס 331 מתחנת מרכז השמונה. אורך הנסיעה בערך שעה, ופועל מדי יום כולל שבת וחגים.

מירושלים: קח אוטובוס 955 מתחנה מרכזית ישיר לנצרת או סע לעפולה ומשם קח אוטובוס המשךלנצרת. אוטובוסים אינם פועלים בשבתות ובחגי ישראל.

מעמאן: יש אוטובוס מדי יום במהלך הקיץ מ/ לעמאן. ו 3 ימים בשבוע (יום שלישי, שבת וראשון), במהלך החורף. (מופעל על ידי נאזרין טורס טל. 04-6010458(.

להסתובב בעיר! ניתן לכסות את מרכז העיר נצרת בקלות ברגל, כמו כן יש תחבורה ציבורית שפועלת מדי יום אבל האוטובוסים נוטים להיתקע בפקקים.

איזה סוג של אוכל אופייני לנצרת? המטבח הפלסטיני דומה למאכלים לבנונים, סוריים וירדנים. החומרים המשמשים מבוססים על אקלים, אזור ומסורות.

אורז, קובה, בשר מזא"ה, סלטים, מטבלים ללחם, חומוס, פלאפל, שווארמה, ירקות טריים ופירות הם חלק מהמזונות הרגילים שתיירים יוכלו לצפות בנצרת.

העיר היא גם ביתם של קינוחים רבים, בקלאוה (כיסני בצק ממולאים בגבינות ממותקות, שקדים, אגוזי מלך או פיסטוקים), קינאפה ועוד רבים. הקפה והתה שותים במהלך כל היום ומשקאות חריפים אינם נפוצים בקרב חלק מהאוכלוסייה, לעומת זאת, משקאות אלכוהוליים, מוגשים ברוב המסעדות.

מסעדות המסעדות הרבות של העיר מספקות חוויה קולינרית מלאה בכל סוגי המאכלים הפלשתינים, כמו גם הבינלאומי.

בביקור בנצרת חייב לאפשר זמן ליהנות מהמסורת המקומית הפופולרית והטעימה של אירוח הסועדים ולטעום מהאוכל המעולה. רוב המסעדות מקבלות כרטיסי אשראי, אבל לא מקבלות המחאות אישיות.

בחלק מהמסעדות, אפשר לכלול את התשר בחיוב של כרטיס האשראי, יש לבקש את זה לפני התשלום.

מזון מהיר פלאפל הוא ארוחת מזון מהירה צמחונית. אלה הם כדורים מטוגנים של חומוס, מוגשים בתוך פיתה עם חומוס, סלט ירקות וטחינה. מבחר של סלטים זמין בדרך כלל. זו ארוחת הצהריים הזולה ביותר שקיימת.

ארוחה פופולרית נוספת היא שווארמה, בשר פרוס של כבש, עוף או הודו, מוגש בתוך פיתה, או באגט עם חומוס וסלט.

חומוס, ממרח גרגירי החומוס, טחינה, בצל, לימון ושמן זית, מוגש בצלחת. בכמה מקומות שמתמחים בחומוס, הם מגישים אותו עם תוספת של בשר טלה קצוץ, ומבחר של תוספות שונות אחרות.

האם המים בטוחים לשתייה? מי ברז בדרך כלל בטוח לשתייה בנצרת. מים מיניראלים בבקבוקים הם זמינים באתרי תיירות, בתי מלון, חנויות מכולת ומסעדות.

איזה חיסונים מומלצים / נחוצים?

אין חיסונים נדרשים כעת לביקור בנצרת.

מה הוא אזור הזמן לנצרת? נצרת היא 2 שעות קדימה מ GMT. במהלך תקופת שעון הקיץ (אפריל עד אוקטובר), אז זמן נצרת הוא GMT +3.

האם אני צריך ויזה / דרכון? תייר צריך דרכון בתוקף במשך לפחות 6 חודשים לאחר התחלת נסיעתו. ויזות אינן נדרשים כיום למטיילים מארה"ב, הקהילה אירופית או חבר העמים הבריטיים.

מטיילים מלאומים אחרים צריכים לבדוק עם שגרירות ישראל או הקונסוליה למידע עבור הויזה. דרישות כניסה משתנות בתדירות מפתיעה.

מהו המטבע המקומי? המטבע המקומי הינו שקל חדש (ש"ח).

יחידות של מטבע: 20, 50, 100, 200 (ש"ח). מטבעות: 10 אגורות, ½, 1, 5 ו 10 (ש"ח).

מה הוא הזמן הטוב ביותר לנסוע לנצרת?

לנצרת יש אקלים ים תיכוני. הקיץ ארוך, חם ונטול גשמים והחורף הוא קצר, קריר וגשום. אביב: אמצע מרץ, אפריל, מאי קיץ: יוני, יולי, אוגוסט, תחילת ספטמבר סתיו: אוקטובר, נובמבר חורף: דצמבר, ינואר, פברואר, מרץ המוקדם

ינואר הוא החודש הקר ביותר עם טמפרטורה ממוצעת בין 6 ל 15 ° C יולי ואוגוסט הם חודשים החמים ביותר ב22-36 מעלות צלזיוס

האם אני צריך להביא מזומן או המחאות לנוסעים? האם כספומטים זמינים? האם אני יכול להשתמש בכרטיסי אשראי? תשלום: שקל חדש, דולר ארה"ב ויורו הם מקובלים וקל לשימוש. כל כרטיסי האשראי המובילים מקובלים - אמריקן אקספרס, דיינרס, יורוקרד והמחאות נוסעים מתקבלים בעיקר אך פחות שיקים אישיים

חלק אבל לא כל המסעדות, חנויות ונותני שירותים אחרים מוכנות לקבל דולרים ויורי. במידה ויקבלו, הם בדרך כלל יתנו לך עודף בשקלים חדשים.

מומלץ להחליף את הכסף ולהשתמש במטבע המקומי.

בנקים: בנקים עיקריים הם בנק פועלים, בנק לאומי, בנק דיסקונט, בנק מזרחי מאוחד, בנק מרכנתיל, בנק ערבי ישראלי.

בנקים פתוחים בימים שני עד שבת בין 08:30 – 12:30/ 13:00 ופעמיים בשבוע מהשעה 16:00 /16:30 – 18:30/19:00

כספומטים: זמינים.

כרטיסי אשראי בינלאומיים מתקבלים במקומות רבים.

שים לב שההצגה של לוגו הוויזה על כספומט אינה אומרת שזה לוקח את כל סוגי כרטיסי ויזה, עכשיו כרטיסים עם שבב או קוד טכנולוגי מקובלים רק על ידי הכספומט של בנק לאומי.

החלפת כסף: אפשר להחליף כסף בבתי מלון, בנקים, סניפי דואר, חלפני כספים וכמה חנויות. ייתכן שיבקשו את הדרכון שלך.

תשר - טיפים

חוץ מתעשיית מזון, האירוח ושירותי תיירות, טיפים אינם נפוצים. מסעדות - טיפ 10% -15%. 15% -20% נחשבים לתשר נדיב. צוות מלון – אין טיפ. מדריכי טיולים - 10% - 15% מהתעריף היומי. הברמנים - 10% -15% טיפ. 15% נחשבים לתשר נדיב.

נהגי מוניות – אין טיפ.

האם אני יכול להשתמש בטלפון הנייד שלי? אם יש לך טלפון נייד בינלאומי עם SIM נעול, אתה יכול לקנות כרטיס SIM-Prepaid ישראלי אשר זמין חנויות הסולילרי פלאפון, אורנג' וסלקום, בקניונים או בחנויות.

נדידה עם מכשיר בינלאומי משלך: בדקו עם ספק הטלפון הסלולרי שלך. כל חברה היא שונה והם יכולים לתת לך את המידע המעודכן ביותר. כרטיסי טלפון הבינלאומי יפעלו ברוב המקומות ויש להם מספר גישת חיוג חינם

האם אני צריך ממיר / מתאם עבור החשמל? החשמל בנצרת הוא 220 וולט AC 50 Hz.

תקעים הם בדרך כלל 2 הפינים חשופים, כך שנוסעים אמריקאים יצטרכו ממיר ומתאם להפעלה כל מכשירי חשמל של 120 וולט, 60Hz. שקעים יכולים להיות רק 2 חורים כך שאם המכשיר שלך יש שיניים שלישיות, יש להביא מתאם.

האם מומלץ לקנות ביטוח נסיעות ? מומלץ לקנות ביטוח נסיעות לפני תחילת הנסיעה שלך. במקרה שתזדקק לטיפול רפואי במהלך שהותכם.

העלויות לטיפולך בישראל אם אינך תושב ישראלי יכולות להיות גבוהות!

מע"מ: 16.5% נוספים על מוצרים ושירותים. עם זאת, רוב שירותי תיירות ושירותי מלון הם פטורים. אפשר למלות טופס לחזר מע"מ בכל קניה מעל 100 $.

נכתב ותורגם על ידי nazareth360.com [2]