Reykjavik

De la Wikitravel

Reykjavik este un oraş în Islanda.

De învățat[modificare]

Fiind principalul centru al populației țării, Reykjavík este, de asemenea locația care concentrează cele mai multe dintre instituțiile de învățământ ale Islandei. Aproape de centrul orașului se află Universitatea din Islanda [54], care oferă cursuri în islandeză ca a doua limbă. Cele mai multe programe de absolvire sunt în islandeză, dar există unele grade postuniversitare de specialitate disponibile - referitoare la dezvoltarea durabilă și la manuscrise medievale - care sunt predate în limba engleză.

Universitatea Reykjavík [55], fondată inițial ca o școală de afaceri sub auspiciile Camerei de Comerț islandez, a evoluat într-o instituție care oferă o gamă largă de grade universitare în domeniile de afaceri, drept, informatică, inginerie etc având un număr mai mare de programe în limba engleză decât Universitatea din Islanda.

La nivel de învățământ preuniversitar, Menntaskólinn VID Hamrahlíð (Hamrahlíð College) ofera un program IB în limba engleză [56]. Mai multe școli mici oferă cursuri de limbi străine islandeză pentru străini, inclusiv Mimir [57] și IceSchool [58]. [edit]

De lucrat[modificare]

Nu sunt prea multe de oportunități de angajare în Reykjavík, in acest moment. Datorită crizei economice din 2008, rata șomajului a crescut la aproximativ 8%, iar - dacă nu dispune de competențe speciale - este foarte probabil ca un străin sa fie pus in dificultate în ce priveste căutarea unui loc de muncă. În plus, este extrem de dificil pentru cetățenii țărilor din afara Spatiului Economic European să obțină o viză, cu excepția cazului în care au deja un loc de muncă. Dacă sunteți un cetățean al Spatiului Economic European , cu toate acestea, aveți posibilitatea să obtineti de la EURES [59], o bază de date de locuri de muncă anunțate în întregul SEE. În Islanda această bază de date este administrată de Direcția Muncii (Vinnumálastofnun) [60], care poate fi, de asemenea, în măsură să vă oferim mai multe sfaturi. Daca sunteti din una din celelalte țări nordice și aveti vârsta cuprinsă între 18 și 28, ați putea fi în măsură să utilizati programul de vară de locuri de muncă Nordjobb [61], finanțat de Consiliul Nordic al Miniștrilor.

De dormit[modificare]

Reykjavik este un oraş care are puţine hoteluri care se umplu repede vara, şi în general preţurile sunt mari.

Buget redus[modificare]

  • Hostel de tineri Reykjavik, Sundlaugavegur 34, Tel: 553 8110, Fax: 588 92011.450 kr pe persoană, condiţii destul de bune dar departe de oraş

Buget mediu[modificare]

  • Frón, Klapparstígur 35a,
  • Cabin, Borgartún 32
  • Barón, Barónsstígur 2–4
  • Höfði, Skipholt 27, Tel: 552 6477, Fax: 562 3986, 6.000-10.000 kr
  • Vík, Síðumúli 19, Tel: 588 5588, Fax: 588 5582, 6.000-8.000 kr

De lux[modificare]

  • Borg, Þósthússtræti 11, Tel: 551 1440, Fax: 551 1420. Primul hotel din Reykjavik, Borg este plin de istorie şi frecvent atendat de şefi de stat în vizite politice în Islanda. Fiecare din cele 50 de camere sunt decorate individual în stil Art Deco. Preţul este pipărat, între 15.000-20.000 kr pentru o cameră dublă.
  • Grand Hótel Reykjavík, Sigtún 38, Tel: 568 9000, fax 568 0675

Acest articol este momentan doar un ciot şi are nevoie de atenţia dvs. Plonjaţi înainte şi ajutaţi-l să crească!

Variante

Acțiuni

Docents

În alte limbi

alte site-uri