Novo mesto

De la Wikitravel

Novo Mesto este un oraş în Slovenia.

De văzut[modificare]

  • Primăria oraşului (Rotovž) şi Piaţa Centrală - planificată în 1905, primăria este un monument cultural în Slovenia, în stil neo-gotic. Împrejurimile sunt la fel de minunate, în special Piaţa Centrală.
  • Castelul Otočec - castelul este situat pe o insulă în râul Krka şi a fost prima dată menţionat în 1252. Structura sa a fost terminată în stil baroc şi astăzi, acest monument cultural combină minunăţia unui castel romatic cu splendoarea împrejurimilor liniştite şi naturale, oferind o experienţă foarte plăcută!
  • Podul Kandija
  • Gara Kandija

De dormit[modificare]

De lux[modificare]

  • Hotel Krka (****) - un hotel modern de calitate, în centrul oraşului. Conţine 29 de camere singulare şi 24 de camere duble. Toate camerele au aer condiţionat, telefon, seif, televizor, radio şi minibar. Există facilităţi de conferinţe.
  • Šport Hotel Otočec (****) - situat în minunatul Castel Otočec, acest hotel oferă camere moderne de calitate, deşi piesa de resistenţă este un hol de conferinţe şi recepţii "ultimul răgnet", cu 220 de locuri, bar şi cazino. Camerele au telefon, televizor prin satelit, minibar, ceas cu alarmă, radio şi uscător de păr.

Buget mediu[modificare]

Buget redus[modificare]

De mâncat[modificare]

  • Caffe de Paris (Adresă: Rozmanova 25)
  • McDonalds (Adresă: Kočevarjeva 1, deschis între 09:00 şi 23:00)
  • Pizzerija Zdenka (Adresă: Črmošnjice pri Stopičah 69) oferă mâncare bună italiană

Acest articol este momentan doar un ciot şi are nevoie de atenţia dvs. Plonjaţi înainte şi ajutaţi-l să crească!

Variante

Acțiuni

Docents

În alte limbi