Neptun-Olimp

De la Wikitravel
(Redirecționat de la Neptun)

Neptun-Olimp este o staţiune situată pe litoralul românesc al Mării Negre.

Aşezare geograficã[modificare]

Staţiunea Neptun-Olimp se află în extremitatea sud-esticã a României, pe ţãrmul Mãrii Negre. Este situată la 7 km sud cu oraşul Mangalia şi la 38 kilometri de Constanţa. Se învecineazã la nord, se învecinează cu staţiunile 23 August şi Costineşti, iar la sud cu staţiunile Jupiter, Cap Aurora, Venus şi Saturn. În partea de est se învecinează cu Marea Neagră, iar în partea de vest cu pãdurea Comorova.

Clima este marinã, caracterizatã de veri fierbinţi, ierni blânde cu ninsori slabe şi precipitaţii reduse.

Amplasare :43°52'25”N 28°36'14”E

Istorie[modificare]

Staţiunea Neptun-Olimp este foarte tânără, a fost construită după anul 1962. În 1973, a luat fiinţă cea mai nouă zonă a staţiunii, Olimp.

Cãi de acces[modificare]

Cu trenul[modificare]

Cu autobuzul[modificare]

  • din gara Constanţa se poate ajunge în gara Mangalia cu autobuzul atât în sezonul estival, cât şi în extrasezon; de acolo, se ajunge în Neptun-Olimp şi în staţiunile învecinate cu microbuzul şi minicarul, la intervale de timp mai des de 30 minute.

De ştiut[modificare]

În afară de cadrul natural, staţiunea se mai remarcă şi prin aspectul îngrijit, şi prin linişte. Spaţiile verzi acoperă o foarte mare parte din suprafaţă, având un rol important atât decorativ cât şi ecologic, aerul fiind foarte curat în tot timpul anului. Acestea şi multe alte creaţii ale omului i-au adus numele de „Coasta de Azur a României”.

De văzut[modificare]

Cea mai mare atracţie a staţiunii o reprezintă plaja „La Steaguri”, care atrage în fiecare vară mii de turişti din toate ţările, prin aspectul său îngrijit şi serviciile de foarte bună calitate, la fel ca şi celelalte plaje ale staţiunii. Plaja se învecineazã cu două lacuri artificiale, de o parte şi de alta a drumului care leagă plaja de staţiune. Tot pe acest drum se află şi Teatrul de Vară, care are în fiecare seară spectacole de teatru şi de varietăţi.

Seara te mai poţi relaxa jucând minigolf, în numeroasele terenuri de minigolf amenajate. Deasemeni, există şi numeroase cluburi şi discoteci.

Turiştii mai beneficiază şi de agenţii de turism, care organizează excursii de o zi în Deltă, în Bulgaria sau în împrejurimi. Deasemeni, mai pot închiria biciclete, sau se pot plimba cu şareta trasă de cai, între Neptun şi Olimp.

Cazare[modificare]

  • Hoteluri[1]
    • de 4 stele
      • Hotel Cocor
      • Hotel Mediteraneo
      • Hotel Insula
      • Hotel Holiday Olimp
      • Hotel Boutique Shine Neptun
    • de 3 stele
      • Hotel Majestic
      • Hotel Recif
      • Hotel Doina
      • Hotel Sara
      • Delfinul Olimp
      • Complex Oceanic
      • Complex Ciresica
      • Hotel Miorita
      • Hotel Egreta
      • Hotel Decebal
    • de 2 stele
      • Hotel Bâlea
      • Hotel Terra
      • Hotel Banat
      • Hotel Dacia
      • Hotel Craiova
      • Hotel Traian
      • Hotel Romanţa
      • Hotel Caraiman
      • Hotel Istria
      • Complexul Panoramic-Amfiteatru-Belvedere
      • Hotel Slatina
      • Hotel Clăbucet
      • Hotel Delta
      • Hotel Neptun
      • Hotel Ovidiu
      • Hotel Callatis
      • Hotel Sibiu
  • Pensiuni
    • Pensiunea La Jura – 2**,situată în pădurea Comorova, la 2,5 km.de plajă.

Legături externe[modificare]

Acest articol este momentan doar un ciot şi are nevoie de atenţia dvs. Plonjaţi înainte şi ajutaţi-l să crească!

Variante

Acțiuni

Docents

În alte limbi

alte site-uri