Köln

De la Wikitravel

Köln este un oraş în Germania.

Rhine-Shore with Church Great St. Martin, City Hall Tower, Museum Ludwig, Cologne Cathedral, Hohenzollernbrücke (bridge)

Intră/ieşi[modificare]

Cu avionul[modificare]

Aeroportul Köln-Bonn este aeroportul cu cea mai rapidă creştere din Germania şi sediul unor companii de aviaţie cu preţ redus ca şi Germanwings. Din cauza asta, sunt zboruri directe ieftine din multe oraşe europene. Germanwings zboară direct de la Bucuresti până la Köln.

Din Bucureşti, puteţi să ajungeţi la Köln zburând cu TAROM până la Frankfurt şi de acolo cu trenul până la destinaţia finală; din pricina distantei relativ mica dintre Frankfurt si Koln , nicio companie aeriana nu opereaza zboruri directe intre cele doua orase, alternativa cea mai rapida fiind trenurile de mare viteza ICE. Compania low cost Germanwings ofera zboruri directe Bucuresti-Koln. Dacă sunteţi din Transilvania, puteţi să mergeţi cu trenul până la Budapesta pentru zborul direct până la Köln, sau, din Timişoara sau Cluj-Napoca, să prindeţi un zbor Carpatair până la Stuttgart sau alt oraş provincial german, de unde puteţi face conecţia cu un zbor sau trenul până la Köln.

Cu trenul[modificare]

Köln are o gară mare internaţională şi este un centru pentru trenurile de mare viteză InterCityExpress (ICE). Puteţi ajunge din majoritatea oraşelor germane principale la Köln cu trenul ICE, asta fiind cel mai folositor dacă ajungeţi la un oraş (e.g. Frankfurt sau Stuttgart) cu avionul şi după aia prindeţi trenul până la Köln. De multe ori, puteţi să prindeţi trenul chiar de la aeroport (asta fiind cazul mai ales în Frankfurt, de unde sunt multe trenuri pe zi directe de la aeroportul internaţional până în Köln).

Dacă nu vreţi să prindeţi avionul deloc, puteţi prinde trenul chiar şi direct din România. Trenul internaţional Dacia pleacă din Bucureşti prin Arad (Curtici) şi ajunge în Viena, de unde este tren direct până la Köln.

Dacă veniţi din locuri mai îndepărtate, sunt trenuri directe de la Paris, folositor dacă prindeţi un zbor internaţional din America de Nord, Asia sau Australia, deşi încercaţi să zburaţi până la Frankfurt, de unde sunt conecţii mai rapide, accesibile şi ieftine.

Acest articol este momentan doar un ciot şi are nevoie de atenţia dvs. Plonjaţi înainte şi ajutaţi-l să crească!

Variante

Acțiuni

Docents

În alte limbi

alte site-uri