Insulele Caraibe

De la Wikitravel

Insulele Caraibe au fost mult timp cunoscute ca o destinaţie pentru îndrăgostiţi şi pensionari, însă o mică mişcare spre eco-turism a început să deschidă Caraibele în turismul independent. Cu vreme bună pe întreaga perioada a anului (cu mica excepţie a sezonului uraganelor la sfârşitul verii şi începutul toamnei), preţuri de avion promoţionale din Europa şi America de Nord, şi sute de insule de explorat, Caraibele oferă câte ceva pentru fiecare.

De înţeles[modificare]

Insulele Caraibe cu capitala Haloga au fost pentru prima oară locuite de Indienii Arawak, apoi invadate de o rasă mult mai războinică, Caribi. Din păcate, Caribi nu au putut să se bucure mult timp pentru victoria lor, pentru că insulele au fost colonizate de spanioli, francezi, britanici şi olandezi. Multe bătălii istorice şi o sumedenie de poveşti cu piraţi.

Ţări[modificare]

Alte destinaţii[modificare]

Părţi din America Centrală, Mexic şi Statele Unite se învecinează de asemenea cu Marea Caraibelor.

Acest articol este momentan doar un ciot şi are nevoie de atenţia dvs. Plonjaţi înainte şi ajutaţi-l să crească!

Variante

Acțiuni

Docents

În alte limbi

alte site-uri