Kolumbia Brytyjska

Active pass gulf islands.jpg
Położenie
BC-Canada-province.png
Flaga
British Columbia flag.png
Quick Facts
Stolica Victoria
Powierzchnia 944 735
Ludność 4 095 900
Język angielski

Kolumbia Brytyjska - prowincja Kanady. Jej zachodnią granicę wyznacza wybrzeże Pacyfiku. Od północy graniczy z Jukonem, Terytoriami Północno-Zachodnimi i Alaską. Na wschodzie z prowincją Albertą, a na południu z amerykańskimi stanami Waszyngton, Idaho i Montana.

Geografia[edytuj]

Klimat[edytuj]

Historia[edytuj]

Polityka[edytuj]

Gospodarka[edytuj]

Dojazd[edytuj]

Samochodem[edytuj]

Samolotem[edytuj]

Statkiem[edytuj]

Miasta[edytuj]

Ciekawe miejsca[edytuj]

Komunikacja[edytuj]

Zakupy[edytuj]

Gastronomia[edytuj]

Noclegi[edytuj]

Ogród ze słonowodnym basenem
Kuchnia w Casajolo B&B
  • Casa Jolo B&B [1] - bardzo przytulny obiekt "Bed and Breakfast" jest idealną propozycją na wypoczynek. Dogodnie zlokalizowany w mieście Abbotsford, w pobliżu trasy Highway #1 oraz bliskim sąsiedztwie dróg rowerowych oraz szlaków turystycznych Gór Kaskadowych (Cascade Mountains). Do dyspozycji gości są dwie luksusowe sypialnie, ogromny living room z TV SAT, DVD i grami video, oraz kuchnia z łazienką. Hotelik jest otoczony przepięknym ogrodem ze słonowodnym basenem, meblami letnimi oraz miejscami do zrobienia grilla. Na miejscu skorzystać można także z wygodnego Mercedesa Sprintera, idealnego do rodzinych wycieczek. Pani właścicielka Joanna jest natomiast od ponad 20 lat profesjonalną masażystką terapeutową (Registered Massage Therapist). Casajolo Bed and Breakfast oferuje dla swoich gości wiele interesujących pakietów tematycznych - "Road Trip Package", "Wine and Dine Package", "Snowbird Package" - szczegóły podane na stronie internetowej.

KONTAKT - 34826 Marshall Road, Abbotsford BC, V2S 7S2; tel. 604-855-8992.

Bezpieczeństwo[edytuj]

Zdrowie[edytuj]

Kontakt[edytuj]

Warianty

Działania

Docents

Inne języki

strony pokrewne