Abbotsford (Kanada)

noframe
Abbotsford
Herb miasta
noframe
Położenie Kolumbia Brytyjska
Powierzchnia 26,68 km²
Liczba ludności ok. 125 000
Strona www

Abbotsford - to miasto położone w południowo-zachodniej części Kanady, w prowincji Kolumbia Brytyjska, w bliskim sąsiedztwie granicy ze Stanami Zjednoczonymi. Znajduje się ono w odległości około 50 km od centrum Vancouver i traktowane jest jako jeden wielki zespół miejski Greater Vancouver.

Dojazd[edytuj]

Główne sieci drogowe wiodące przez miasto to Trans-Canada Highway (#1), Abbotsford-Mission Highway (#11) i Fraser Highway (#1A). Przejście graniczne z USA znajduje się w Huntingdon.

Samolotem[edytuj]

W mieście znajduje się Międzunarodowy Port lotniczy Abbotsford International Airport. Obsługuje on większość połączeń krajowych i międzynarodowych. Szczegóły na stronie internetowej [1].

Koleją[edytuj]

Autobusem[edytuj]

Statkiem[edytuj]

Komunikacja[edytuj]

Warto zobaczyć[edytuj]

Nocleg[edytuj]

Ogród ze słonowodnym basenem
Kuchnia w Casajolo B&B
  • Casa Jolo B&B [2] - bardzo przytulny obiekt "Bed and Breakfast" jest idealną propozycją na wypoczynek. Dogodnie zlokalizowany w pobliżu trasy Highway #1 oraz bliskim sąsiedztwie dróg rowerowych oraz szlaków turystycznych Gór Kaskadowych (Cascade Mountains). Do dyspozycji gości są dwie luksusowe sypialnie, ogromny living room z TV SAT, DVD i grami video, oraz kuchnia z łazienką. Hotelik jest otoczony przepięknym ogrodem ze słonowodnym basenem, meblami letnimi oraz miejscami do zrobienia grilla. Na miejscu skorzystać można także z wygodnego Mercedesa Sprintera, idealnego do rodzinych wycieczek. Pani właścicielka Joanna jest natomiast od ponad 20 lat profesjonalną masażystką terapeutową (Registered Massage Therapist). Casajolo Bed and Breakfast oferuje dla swoich gości wiele interesujących pakietów tematycznych - "Road Trip Package", "Wine and Dine Package", "Snowbird Package" - szczegóły podane na stronie internetowej.

KONTAKT - 34826 Marshall Road, Abbotsford BC, V2S 7S2; tel. 604-855-8992.

Praca[edytuj]

Nauka[edytuj]

Zakupy[edytuj]

Gastronomia[edytuj]

Kontakt[edytuj]

Bezpieczeństwo[edytuj]

Wyjazd[edytuj]

Warianty

Działania

Docents

Inne języki