Quetzaltenango

Uit Wikitravel

Quetzaltenango is een stad in Guatemala. De stad heeft ongeveer 250.000 inwoners (2000).

Info[bewerken]

Arriveren[bewerken]

Per vliegtuig[bewerken]

Per trein[bewerken]

Per Aato[bewerken]

Per bus[bewerken]

Per boot[bewerken]

Rondreizen[bewerken]

Bekijken[bewerken]

Doen[bewerken]

Leren[bewerken]

Guatemala heeft verschillende Spaanse taal scholen. Hier in Xela (Quetzaltenango), of in Antigua,is vermoedelijk een van de betere plaatsen om Spaans te leren. Het gesproken Spaans is vrij van accenten in Guatemala. Veel toeristen boeken vier uren per dag privé les. Aangezien de lessen erg intensief zijn wordt meer dan 5 uur per dag afgeraden. De meeste taalscholen bieden verschillende mogelijkheden voor accommodatie aan, maar het aardigste is om via de school bij een gastgezin in te trekken. Verder bieden de meeste scholen ook allerlei excursies aan voor de vrije middagen en voor in het weekend. Hoewel het prettig is om e.e.a. voor vertrek te organiseren is het goed mogelijk om het pas bij aankomst te regelen. Hiermee behoud je meer regie over de kwaliteit van de leraar/lerares en kun je bijvoorbeeld een week proberen en, mocht het onverhoopt niet klikken, een andere docent(e) regelen. Kijk eens op de volgende sites: [1] en [2] voor meer details.

Werken[bewerken]

Kopen[bewerken]

Eten[bewerken]

Budget[bewerken]

Medium[bewerken]

Duur[bewerken]

Uitgaan[bewerken]

Overnachten[bewerken]

Budget[bewerken]

Medium[bewerken]

Duur[bewerken]

Communicatie[bewerken]

Veiligheid[bewerken]

Dagelijks leven[bewerken]

Rondom[bewerken]

Varianten

Handelingen

Docents

In andere talen

other sites