Dordogne

Uit Wikitravel
Aquitaine : Dordogne

De Dordogne is een departement in het zuiden van Frankrijk.

Regio's[bewerken]

Steden[bewerken]

Info[bewerken]

Taal[bewerken]

Arriveren[bewerken]

Rondreizen[bewerken]

Bekijken[bewerken]

Routes[bewerken]

Doen[bewerken]

Eten[bewerken]

Slapen[bewerken]

Les Cybeles (bed & breakfast in de Dordogne), Le Bugue (La combe de Leygue, 24260 Le Bugue), [1]. Chambres d'hôtes in de Dordogne (44.915833,0.940278) edit

Chateau Lagut [2] Dit vakantiehuis is gelegen in een landgoed in de Dordogne, wat zijn oorsprong kent in de 14e eeuw, beslaat een groep huizen, gelegen rondom een binnenplaats. Dit unieke vakantiehuis in de Dordogne is voorzien van alle gemakken, inclusief een privézwembad, tennisbaan en een sauna. Een geweldige plek voor een familiereünie, vakantie met vrienden of teambuilding evenement.

Jardin de Saint Jean [3] Prachtig vakantiehuis in de Dordogne, aan de rand van het oude dorp St Jean de Cole. Rust en ruimte van de achtertuin en de gezelligheid van het dorp. Dit vakantiehuis in de Dordogne "Jardin de St Jean" is een prachtige 19e eeuws ‘maison de maitre’. De mooie houten vloeren en zeer stijlvolle inrichting geven een gevoel van luxe en aandacht voor detail.

Moulin de Coutille [4] Dit rustige vakantiehuis in de Dordogne ligt in een prachtige groene omgeving aan een riviertje (op 6 hectare eigen terrein). Moulin de Coutille is van origine een watermolen, maar is verbouwd tot een zeer comfortabel en luxueus ingericht landhuis. Voorzien van alle gemakken, inclusief een eigen verwarmd buitenzwembad. Een ideaal huis voor één groot gezin, twee gezinnen of een klein gezelschap.

La Vieille Chapelle[5] Een traditionele ‘stone-cottage’ gebouwd in de typische Périgord-stijl.Dit typisch Franse vakantiehuis ligt in een prachtige groene omgeving (op 1,2 hectare eigen terrein) en is voorzien van alle comfort, inclusief een eigen verwarmd buitenzwembad en open haarden. Een ideaal huis voor één gezin met 2 kinderen of twee stellen.

Incombas [6] Dit vakantiehuis in de Dordogne is een traditionele ‘cottage’ dat zeer stijlvol is gerestaureerd. Dit vakantiehuis ligt in een prachtige groene omgeving (op 13 hectare eigen terrein) en is voorzien van alle comfort, inclusief een eigen verwarmd buitenzwembad en een open haard. Een ideaal vakantiehuis voor één gezin met 2 kinderen of twee stellen.

La Foret Haute [7] Een vakantiehuis om terug te komen naar de Dordogne. Een ruime woonkamer met eettafel biedt een gezellige sfeer die nog verder versterkt wordt door de open haard. De ruim openslaande deuren geven toegang tot uw eigen zwembad.

Uitgaan[bewerken]

Veiligheid[bewerken]

Rondom[bewerken]

Varianten

Handelingen

Docents

In andere talen

other sites