Cancun

Uit Wikitravel
(Doorverwezen vanaf Cancún)

Cancún [1] is een stad in het uiterste zuid-oosten van Mexico, gelegen op het schiereiland Yucatán in de staat Quintana Roo. De stad heeft 550.000 inwoners en is wereldbekend als toeristenoord.

Info[bewerken]

Arriveren[bewerken]

Per vliegtuig[bewerken]

Per trein[bewerken]

Per auto[bewerken]

Per bus[bewerken]

Per boot[bewerken]

Rondreizen[bewerken]

Bekijken[bewerken]

Doen[bewerken]

Leren[bewerken]

Werken[bewerken]

Kopen[bewerken]

Eten[bewerken]

Budget[bewerken]

Medium[bewerken]

Duur[bewerken]

Uitgaan[bewerken]

Overnachten[bewerken]

Budget[bewerken]

Medium[bewerken]

  • NH Krystal Cancún [2] Het hotel is gelegen in het beste hotelgebied van Punta Cancún, tegenover vergadercentra en de beste winkelcentra, restaurants, sportcentra en golfbanen.
  • ME Cancun [3]. Twintig minuten van het vliegveld en het centrum van Cancun. Veel kamers met uitzicht op zee, kunst en meubels door kunstenaar Yuri Zatarain, moessondouches en organische toiletartikelen van Aveda, Hoge kwaliteit geluidsinstallatie met CD/DVD-speler en TV, ipod docking station.

Duur[bewerken]

Communicatie[bewerken]

Veiligheid[bewerken]

Dagelijks leven[bewerken]

Geldzaken[bewerken]

Neem vooral geen Amerikaanse Dollars of Euro's mee maar maak gebruik van de vele pinautomaten (ATM) die overal te vinden zijn. Hiermee heb je altijd de meest voordeligste wisselkoersen. Ook een creditcard is onmisbaar[4]. Ook al worden soms buitenlandse valuta aanvaard (in het bijzonder in grote hotels), je bent altijd het goedkoopst uit als je betaalt in Mexicaanse pesos.

Rondom[bewerken]

Bronvermelding[bewerken]

Mexico Vandaag [5]

Varianten

Handelingen

Docents

In andere talen

other sites