Casablanca

A Wikitravelből
Ez a szócikk katasztrofális állapotú, és személyes tartalmú. Rendbeteszi valaki??? Vagy törli egy adminisztrátor???!!!

Casablanca nagyon szép város. Európai szemmel nagyon csúfolt és talán kicsit rendszertelen. Aki hozzá van szokva az európai szabályos közlekedéshez.Akkor annak semmiképpen nem javasolom,hogy itt autót vezessen.Általában taxival közlekednek az emberek, egy autóba akár 7 ember is beül. Külön jelrendszerük van,és ezzel jelzik a taxisok,hogy a város melyik részébe mennek. Az emberek nagyon barátságosak! De a lakosság 98%-a muzulmán. Ha valaki ide utazik mindenképpen javaslom,hogy tartsa tiszteletben a helyi ruha szokásokat.Aki tiszteletben tartja a helyi szokásokat, azzal az emberrel nagyon barátságosak. /Ne legyen mély dekoltázs a nőknek, ne látszódjon ki a váll, és ne legyen látható a térd. / Az ételek nagyon ízletesek. Javaslom a tagine és a kuszkuszt.Fűszeres, de könnyen emészthető. Mindenhez kenyeret esznek.Ez nálunk egyben az evőeszköz is sok esetben. Nagyon sokan beszélnek franciául és angolul. Általában mindenhol elfogadják az eurót is.A helyi pénznem a Dirham. Csapból nem tanácsos inni!!!!!!!!! De olcsó az ásványvíz. Mindent ezzel készítsenek szerintem. Ha helyi vizet használnak, akkor forralás után javaslom csak!! Éghajlata nagyon kellemes.Az óceán miatt gyakran esik. Itt télen se szükséges fűtés.A legtöbb házban nincs is fűtés, mert a telek enyhék. Ezt a pár sort saját tapasztalataim alapján írtam le.

Változatok

Műveletek

Docents

Más nyelveken