OVK/Hiekkalaatikko

Wikitravel
OVK : Hiekkalaatikko

Tämä on käyttäjän OVK hiekkalaatikko.

Jo vuodesta 2003 alkaen Wikitravel on ollut hanke, jonka tarkoituksena on luoda vapaa, kattava, ajantasainen ja luotettava maailmanlaajuinen matkaopas. Tähän mennessä oppaita ja muita sivuja on kirjoitettu suomeksi 1 662. Ohjesivu kertoo miten sinä voit muokata Wikitravelin sivuja samantien. Osallistu keskusteluun kestikievarissa ja auta valamaan Wikitravelille vankat perustukset.

Palacio Real de Madrid.JPG

Madrid , on Espanjan pääkaupunki, joka on mahtava pakopaikka Suomen kylmää talvea. Madridissa vanha kulttuuri kohtaa uuden ja modernin Espanjan. Monet historialliset nähtävyydet ja museot ovat myös hyvä ajanviettomahdollisuus, jos rannalla oleskelu alkaa tylsistyttää. (lisää...)

Fryxellsee Opt.jpg

Jyväskylä on yliopistokaupunki Keski-Suomessa. Asukkaita Jyväskylässä on yli 128 000, joista noin kolmasosa on opiskelijoita/koululaisia. (lisää...)

Aso crater.jpg
  • The volcano Aso has the largest caldera (pictured) in the world.
  • Murmansk is the starting point for ice breaker cruises to the Arctic Sea and the Pohjoisnapa.
  • Comics lovers can learn more about the early beginning of comics as well as their development at the Belgian Comic Strip Center in Bryssel.
Featured Articles

Yli 1000 artikkelia: Deutsch, English, Español, Français, Italiano, 日本語, Nederlands, Português, Русский, Svenska
Bubbling under: العربية Català, Esperanto, עברית, हिन्दी, Magyar, 한국어, Polski, Română, 中文Aloita uusi versio!

Kirjoitusjärjestelmät

Toiminnot

Docents

Muilla kielillä

muut sivustot