Faliraki

Wikitravel

Faliraki on noin 2000 asukkaan kylä rannikolla Kreikassa Rodoksen saarella. Faliraki on osa Kallitheaa ja on yksi vanhimmista ja suurimmista Kreikan rannikkoalueista.

Ymmärrä[muokkaa]

Tule[muokkaa]

Junalla[muokkaa]

Liiku[muokkaa]

Falirakin ja sen lähialueilla kulkee takseja, ja esim. Hotellin vastaanotto voi tarvittaessa soittaa taksin. Normaalisti matka Falirakista, Rodoksen kaupunkiin maksaa n. 15 euroa, mutta hinta voi vaihdella paikasta riippuen. Kuitenkin kannattaa kuskin kanssa kannattaa sopia hinta jo ennen lähtöä.

Autolla[muokkaa]

Bussilla[muokkaa]

Falirakin läpi kulkee bussi tasaisin väliajoin Rodoksen kaupunkiin.

Kävellen[muokkaa]

Metrolla[muokkaa]

Näe[muokkaa]

Tee[muokkaa]

  • Faliraki Beach Saaren pisin hiekkaranta (pituudeltaan 4km), jossa on hienoa hiekkaa ja kristallinkirkasta vettä, sijaitsee itärannikolla noin 15 km:n päässä Rodoksen kaupungista. Siellä voi harrastaa erilaisia vesiurheilulajeja ja benjihyppyjä, myös baareja ja kauppoja riittää. Falirakin rantakadun varrella on myös paljon allasbaareja. Siellä voi myös vuokrata aurinkotuoleja, osallistua allaspeleihin ja kuunnella musiikkia ilmaiseksi. Paikka on englantilaisten nuorten suosima, mutta soveltuu mainiosti myös lapsiperheille, sillä ranta on matalaa.

Osta[muokkaa]

Syö[muokkaa]

Juo[muokkaa]

Kahvilat[muokkaa]

Baarit & pubit[muokkaa]

Yökerhot[muokkaa]

Nuku[muokkaa]

Edulliset[muokkaa]

Keskihintaiset[muokkaa]

Hintavat[muokkaa]

Pysy turvassa[muokkaa]

Pysy terveenä[muokkaa]

Ota yhteyttä[muokkaa]

Jatka matkaa[muokkaa]

Kirjoitusjärjestelmät

Toiminnot

Docents

Muilla kielillä

muut sivustot