Bergamo

Wikitravel

Bergamo on kaupunki Italiassa.

Ymmärrä[muokkaa]

Tule[muokkaa]

Ryanair lentää Tampereelta Bergamon Orio Al Serio -lentokentälle, lento kestää n. 2h 45 min. Lentokentältä on bussiyhteys Bergamon keskustaan bussilla numero 1. Bussilipun voi ostaa pysäkillä olevasta automaatista tai kioskista lentokentällä. Lippu maksaa 1,70 €. Muista leimata lippu bussiin astuttuasi. Taksi lentoasemalta Bergamon keskustaan max 20 €, matka n.4km.

Vaihtoehtoisesti voit matkustaa bussilla suoraan Milanon keskustaan, Milano Centrale -rautatieasemalle: ,10€ (tarkkaile erikoistarjouksia: 4 kolmen hinnalla tms.), kesto noin tunti, vuoroja tunnin välein tai tiheämmin.

Liiku[muokkaa]

Autolla[muokkaa]

Bussilla[muokkaa]

Kävellen[muokkaa]

Köysirata, funicolare, nousee keskustan tuntumasta ylös vanhaan kaupunkiin. Se säästää jalkoja ja tarjoaa upeat näköalat.

Metrolla[muokkaa]

Bergamossa ei ole metroa, pikkukaupunki.

Näe[muokkaa]

Vanha kaupunki, vanhan kaupungin huipulla oleva linna ja linnan puisto: näköalapaikka. Funicolare-köysirata.

Tee[muokkaa]

Osta[muokkaa]

Syö[muokkaa]

Juo[muokkaa]

Kahvilat[muokkaa]

Baarit & pubit[muokkaa]

Yökerhot[muokkaa]

Nuku[muokkaa]

Edulliset[muokkaa]

Keskihintaiset[muokkaa]

Hintavat[muokkaa]

Pysy turvassa[muokkaa]

Pysy terveenä[muokkaa]

Ota yhteyttä[muokkaa]

Jatka matkaa[muokkaa]

Bergamon rautatieasemalta on hyvät junayhteydet Milanoon ja Como-järven suuntaan. Junalippu paikallisjunalla Milano Centrale:en maksaa 4,70€, matka kestää 1h. Muista leimata junalippu asemalaiturin leimauslaitteessa junaan noustessasi!

Kirjoitusjärjestelmät

Toiminnot

Docents

Muilla kielillä

muut sivustot