Bergamo

Bergamo on kaupunki Italiassa.

YmmärräMuokkaa

TuleMuokkaa

Ryanair lentää Tampereelta Bergamon Orio Al Serio -lentokentälle, lento kestää n. 2h 45 min. Lentokentältä on bussiyhteys Bergamon keskustaan bussilla numero 1. Bussilipun voi ostaa pysäkillä olevasta automaatista tai kioskista lentokentällä. Lippu maksaa 1,70 €. Muista leimata lippu bussiin astuttuasi. Taksi lentoasemalta Bergamon keskustaan max 20 €, matka n.4km.

Vaihtoehtoisesti voit matkustaa bussilla suoraan Milanon keskustaan, Milano Centrale -rautatieasemalle: ,10€ (tarkkaile erikoistarjouksia: 4 kolmen hinnalla tms.), kesto noin tunti, vuoroja tunnin välein tai tiheämmin.

LiikuMuokkaa

AutollaMuokkaa

BussillaMuokkaa

KävellenMuokkaa

Köysirata, funicolare, nousee keskustan tuntumasta ylös vanhaan kaupunkiin. Se säästää jalkoja ja tarjoaa upeat näköalat.

MetrollaMuokkaa

Bergamossa ei ole metroa, pikkukaupunki.

NäeMuokkaa

Vanha kaupunki, vanhan kaupungin huipulla oleva linna ja linnan puisto: näköalapaikka. Funicolare-köysirata.

TeeMuokkaa

OstaMuokkaa

SyöMuokkaa

JuoMuokkaa

KahvilatMuokkaa

Baarit & pubitMuokkaa

YökerhotMuokkaa

NukuMuokkaa

EdullisetMuokkaa

KeskihintaisetMuokkaa

HintavatMuokkaa

Pysy turvassaMuokkaa

Pysy terveenäMuokkaa

Ota yhteyttäMuokkaa

Jatka matkaaMuokkaa

Bergamon rautatieasemalta on hyvät junayhteydet Milanoon ja Como-järven suuntaan. Junalippu paikallisjunalla Milano Centrale:en maksaa 4,70€, matka kestää 1h. Muista leimata junalippu asemalaiturin leimauslaitteessa junaan noustessasi!

Lue toisella kielellä

Tämä sivu on saatavilla yhdellä kielellä.

Muokattu viimeksi 2. maaliskuuta 2011 klo 17.32