Katmando

El Wikitravel
(Alidirektita el Katmanduo)
Iri al: navigado, serĉi

Katmanduo estas en Nepalo. Estas la kapitalo de la lando, situas en la orienta parto de la lando en 1350 m alte.

Kompreni

  • La Nepala lingvon estas la oficiala lingvo en Nepalo kiu havas iom pli ol 60 lingvojn en la lando. Sed tie oni povas paroli la anglan, kaj esperanto en la lokala klubo situas en la strato Thameel.

Eniri

Avie

Vagonare

Aŭte

Buse

Boate

Rondiri

Vidi

Fari

Lerni

Labori

Aĉeti

En la turista ejo aŭ la kvartalo Thameel, vi povas aĉeti multaj aĵoj aŭ memoraĵoj. Multaj magazenoj provizas okcidentaj aĵoj.

Manĝi

La Nepala manĝo similas al Barato, do estas Tali, Sweet(frandaĵoj)...

Ŝpare

  • En la tute momento de la tago, vi povas aĉeti fruktoj en la stratoj sed riski malsanigi. Pomoj kostas (en 2006) inter 30 kaj 40 rs per kilogramo. Oranĝoj kostas 30 kaj 35. Por unu simpla Talio kostigu 50 Rs, Ŝowmiein 30 Rs, Lasio inter 12 kaj 20 Rs.

Normale

Lukse

  • Estas puraj Japana-restaioracioj en la centro de la urbo en la kvaro Thammeel. Vi povas manĝi gustega manĵajo sed ne satega, la pli malkosta plato estas por 30Rs kaj la pli kostega estas 200Rs.

Drinki

Loĝi

Ŝpare

Normale

Lukse

Komuniki

La Nepal-devenuloj parolas liajn proprajn lingvojn sed la turistoj povas uzi la anglan aŭ la esperanto kun la esperantistoj lokale. Nature, vi povas lerni kelkaj Napala vortoj.

Sekuri

  • Vi devus scii kiu eksistas streĉijoj inter la uloj kiu subtenas aŭ la reĝo aŭ la komunistoj. Dum la jaro 2005-2006, estis etmilito inter unu la alia kiu faris 10 000 mortoj. Nutempe (2006) estas pli kvieta vojaĝi tie, oni ne sentas streĉo kun a popolo kiu ridetas volunte.

Travivi

Eliri

Pokhara

Ĉi paĝo nur estas skeleto.

Variantoj

Agoj

Docents

Aliaj lingvoj

aliloke