Gvatemalo

El Wikitravel
Ameriko : Gvatemalo
Iri al: navigado, serĉi

Gvatemalo estas en Ameriko.

Regionoj

Urboj

Map of Guatemala

Aliaj lokoj

Kompreni

Historio

Popolo

Klimato

Festotagoj

Eniri

Avie

Vagonare

Aŭte

Buse

Boate

Rondiri

Paroli

Aĉeti

Prezoj

Manĝi

Drinki

Loĝi

Lerni

Gvatemalio havas multajn Hispanan lingvon lernejojn. Ĉu en Kontraŭ Gvatemalio, Xela (Quetzaltenango), Gvatemalio verŝajne estas la unu el la plej bona loko al lern Hispana. Estas accent-free Hispana estas far Gvatemalio kiel la unu el la idealo lokoj al lern Hispana. Kutime turistoj libro kvar horojn ĉiutage de privata leciono. Ekde instruo estas tre intensa, estas rekomendita ke unu ne ..u okupi lecionon pli ol 5 horojn ĉiutage. Plej Hispana lingvo lernejoj propono diversaj loĝejo elektoj kun gastiganto familioj inkluzivanta tri manĝoj en tago. La posttagmezo kultura agado kaj semajnfino ekskursoj ankaŭ estas provinda. oni povas rezervi sia(n) lingvo lernejo de hejmo, sed foje estas malavantaĝo de perdanta fleksebleco. Se unu trov bona lernejo, unu pagus unuan nuran por unu semajno, ĝis vi estas kontenta pri la lernejo. ŝanĝo de la instruisto aŭ la loĝejo estas normale facile farebla ĉar estas kutime internaciaj kunordigantoj. kompari lernejojn, vin ..u rigard Entremundos kaj Gvatemalia Hispana Lernejo. Se unu scias jam, ekz. pri rekomendo, al kiu lingvo lernejo oni volas, tiam unu ..u si anonc. Tiele unu akiras unuan loĝejon rezervis kaj povas esti pov esti venigis de la flughaveno.

Labori

Sekuri

Sani

Respekti

Komuniki

Ĉi paĝo nur estas skeleto.

Variantoj

Agoj

Docents

Aliaj lingvoj

aliloke