Weston-Super-Mare

De Wikitravel

Weston-super-Mare és un complex turístic al costat del mar típica Anglès a la vora del canal de Bristol , al comtat tradicional de Somerset, a uns 25 quilòmetres al sud oest de Bristol, 35 quilòmetres a l'oest de Bath i 20 quilòmetres al nord de Bridgwater. L'atracció principal, la Badia de Weston, té quilòmetres de platges de sorra neta i les atraccions tradicionals de la costa.

Les ciutats properes inclouen Blackpool, Bournemouth, Brighton, Torquay, Penzance et Weymouth

Weston és accessible amb tren, es troba en la línia principal de Bristol a sud-est. Hi ha trens directes estan disponibles a Londres, Birmingham, Gloucester, Cardiff, Exeter i Taunton, amb connexions des de totes les parts d'Anglaterra, Gal les i Escòcia.

L'entrenador

Autocar National Express connectar-se a la major part de la Gran Bretanya. Els autobusos connecten directament amb Bristol, Bath, Bridgwater, Taunton i Glastonbury.

Camí

Weston es troba aproximadament a 3 milles de l'autopista M5, a la sortida 21

Aire

L'aeroport més proper és Bristol International. És possible aconseguir un autobús de l'aeroport fins Temple Meads Parson o estacions de tren del carrer a Bristol i prendre un tren a Weston des d'allà. Bus 121 curses directe, però a poc a poc i amb poca freqüència. L'opció més ràpida però més cara seria la de prendre un taxi.

Moure's

La majoria de les atraccions principals són a poca distància a peu de les estacions de tren i autobús. Hi ha serveis d'autobusos locals dins de la ciutat proporcionats per.

Vegeu

Marine Parade més de 25 pantalles que permet als visitants veure la vida aquàtica en aigües locals i regions del món. Un túnel sota l'aigua permet als visitants acostar-se als taurons, ratlles i altres criatures que neden. Botiga i cafè.

La sorra i còdols, aiguamolls i el lloc d'especial interès científic en l'extrem nord. Cafè, restaurants, botigues, lavabos, un càmping i parc de caravanes estan tots disponibles.

No

Comprar

  • Dave Hotel Weston-super-Mare, High Street, Weston-super-Mare [1]

Coma

Hi ha molts peixos i Freiduría, cafès i altres establiments de menjar ràpid als voltants del carrer Major i el passeig marítim. També un petit nombre de restaurants indis i xinesos i de menjar per emportar.

Begui

Una sèrie de pubs d'estil tradicional i les sortides nacionals de la cadena, molts aliments que serveix, concentrada al voltant de l'àrea del carrer Alta i el passeig marítim.

El somni

Un gran nombre de cases d'hostes, també Lloguer d'apartaments i hotels independents un pocs.

Sal

Altres llocs d'interès a prop de Weston-super-Mare són els següents:

Variants

Accions

Docents

En altres llengües