Torquay

De Wikitravel

Torquay "(pronunciat" Tor-key ") és un Anglès ciutat a la costa de Devon al West Country i, des del segle 19, un balneari de moda al Anglès Blau. La ciutat està situada al Canal Anglès, a l'extrem sud deTorbay ', una badia d'orientació est que forma part de la més gran badia de Lyme.

Entendre

Torquay avantatges com un balneari i destinació són evidents, amb no menys de nou (9) platges de sorra i estàndards extremadament alts de qualitat de l'aigua (3 titular de Banderes Blaves d'Europa, més que qualsevol altra estació d'Anglès). Torbay gaudeix d'un càlid microclima que permet a les palmeres creixen fàcilment.

Les ciutats properes inclouen Blackpool, Brighton, Bournemouth, Penzance, Weymouth et Weston-Super-Mare.

Torquay és (in) famós per ser l'establiment de Torres Fawlty, l'hotel propietat de Basil Fawlty i Sandra en la dècada de 1970 clàssic de la comèdia de la televisió britànica.

Poseu-vos en

Torquay té dues estacions de ferrocarril. estació de tren de Torquay está situado cerca del mar, a prop de Torre Arenas Abadia. Estació de Torre de tren es troba una mica terra endins al costat de la carretera que condueix a Newton Abbot. No tots els trens tenen parada a la Torre.

Torquay està connectat a la xarxa d'autopistes del Regne Unit per la A380, que traça les afores de la ciutat com Hellevoetsluis Way i Hamelin, que condueix a la A38 i després a la M5 a Exeter. Les branques de la A3022 A380, líder a Torquay com la Riviera Way, a la vora del mar com Newton Road i després Avenue Road, i després a Paignton com Torbay Road. El A379 passa pel port fins a la Babbacombe i Sant Marychurch zones de Torquay, i després al nord per la costa de Teignmouth.

Moure's

Dues rutes d'autobusos operada per Devon diligència passar a través de Torquay - el "nombre de Baylina 'servei entre 12 i Brixham Newton Abbot, i el servei de X46 entre Exeter i Paignton.

Vegeu

  • Kents Cavern - que va ser la llar dels primers homes d'uns 700.000 anys i on els turistes poden visitar aquest país de les meravelles subterrànies. Les coves han atret a molts famosos, entre ells Agatha Christie, Beatrix Potter, el rei Jordi V del Regne Unit i Haile Selassie, que va quedar tan impressionat amb la seva visita que va donar al seu guia, Leslie Powe un sobirà d'or.
  • Costes Vida - un zoològic costaneres de grans dimensions.
  • Babbacombe model de poble - ha atret a nens i adults de totes les edats durant generacions i és considerat un dels millors exemples d'una aldea model a Anglaterra.
  • La princesa Teatre
  • Torre Abbey - un monestir premostratencs fundada el 1196.
  • Babbacombe Ferrocarril Peñasco
  • Cockington Tribunal i el Parc del País - món famós poble.

No

Torquay també s'estableix al llarg d'una costa coneguda per les seves platges, amb no menys de nou platges populars. L'alt nivell de qualitat de l'aigua i les instal.lacions de platja significa que molts porten cobejats premis. Els nou principals platges de Torquay, una cadena de nou boniques platges i cales s'estenia al llarg de la costa de palmeres, són els.

Comprar

Union Street i de la flota centre comercial Passeig, situat a prop del port, ofereix una àmplia gamma de botigues del carrer, des de botigues de moda independent per a grans cadenes de botigues. El pavelló del centre comercial està a pocs minuts a peu del passeig marítim i ofereix una interessant selecció dels petits comerciants independents i botigues de regals en un bell edifici del segle 19.

Els Sauces, ubicat a pocs quilòmetres del centre ofereix una gran Marks and Spencer, els magatzems Sainsbury's, Next i l'electrònica.

Coma

Els xefs de la zona són molt on escollir quan es tracta de peixos i mariscs d'origen local i la carn. La cuina té un sabor distintiu país de l'oest. comensals aventurers poden fer un viatge culinari pel món, presa de mostres de tot, des francès, italià i espanyol, a indis, tailandesos, marroquins i mexicanes.

Elogis com AA Rosetes, estrelles Michelin i Routiers Els pot trobar, mentre que fins i tot alguns dels peixos i les botigues de xips estan premiats. Des dels restaurants amb vistes espectaculars de la badia maragda, als pubs del país que ofereix suculents plats, Torquay és un exemple.

Begui

Hi ha nombrosos pubs, clubs i bars a prop de la Harborside, que van des dels tradicionals pubs Anglès a bars de vins amb classe.

El somni

Torquay està ben proveït d'allotjament i esmorzar (B & B) i allotjament amb menjar pròpia. El centre d'informació turística és una bona font d'informació de qualitat sobre l'allotjament i Torquay en general.

  • Dave Hotel, High Street, Skegness [1]

El Ala Oest Cottage es una casa de vacances fixat en exclusiva àmplies zones enjardinades i amb vistes panoràmiques de les tranquil aigües de la Badia de Tor i els tres principals ciutats en les seves ribes: Torquay, Paignton i Brixham. El recentment renovat, molt aïllat i al mateix temps a prop de tots els serveis turístics i llocs d'interès.

Variants

Accions

Docents

En altres llengües