Prineus-Prepirineus

De Wikitravel
Europa : Europa mediterrània : Espanya : Zona est : Prineus-Prepirineus

Pirineus-Prepirineus

Comprendre

Arribar-hi

Amb avió

Amb vaixell

Amb cotxe

Amb bus

Amb tren

Circular

Amb avió

Amb vaixell

Amb cotxe

Amb bus

Amb tren

Parlar

Comprar

Menjar

Beure i sortir

Dormir

Masia la Serra (www.masialaserra.com): situada al municipi de Prullans (la Cerdanya) és una casa rural de tres plantes reformada durant l'any 2008. Està completament equipada i ofereixen fins a 7 places d'allotjament. Està situada en un entorn natual i té unes vistes increïbles a la Serralada del Cadí i la comarca de la Cerdanya.

Cal Pesolet Eco Turisme Rural (www.calpesolet.cat): situada al municipi de Bellver de Cerdanya, al minúscul poble de Nèfol, és una casa rural ideal per descobrir el Pirineu i la Cerdanya. Cal Pesolet és a tan sols 200 metres del Parc Natural Cadí-Moixeró. La casa està documentada des de l'any 1.760, actualment conserva l'estructura i materials originals, amb era, porxo i la vivenda de tres plantes. L'any 1999 es comença a recuperar Nèfol (abandonat des dels anys 70') i es reforma la casa. Amb 3 habitacions i 10 places és ideal per a 2 i 3 famílies o grups. Compta amb llar de foc i calefacció. Piscina natural, jardí, hort i galliner ecològics. L'any 2013 Cal Pesolet es suma a les energies renovables, oferint estades 100% sostenibles.

Aprendre

Treballar

Seguretat

Salut

Respectar

Mantenir contacte

Anar-se'n