Myanmar Occidental

De Wikitravel

Myanmar

Contingut

Myanmar Occidental és una regió de Myanmar.

Ciutats

Altres destinacions

Mrauk U, L'antiga capital de Rakhine

Comprendre-Subregions

  • -Chin
  • -Rakhine
Myanmar-Loc-Chin-State
Myanmar-Loc-Rakhine-State
  • CHIN

L'estat de Chin es troba al nord-oest de Myanmar entre les latituds 20 40 'N i 24è 06'N i les longituds 92 37'E i 94 09'E . Al nordest de l'estat de limita amb la divisió de Sagaing , al sud amb la Divisió Magway i l'estat de Rakhine i a l'oest amb Bangla Desh i l'Índia . La superfície total de l'Estat és de 13.907 quilòmetres quadrats , Capital és Hakhar i el Dia de l'Estat és el 20 de febrer .

Àrea i població L'estat de Chin està habitat per diferents tribus Chin , nagas , rakhines i Myanmars en nou municipis i 505 barris. Té una població d'al voltant de 368.985 habitants .Els principals cultius són l'arròs , el blat de moro i el mill , encara que el blat , cacauet , Xile , cotó i canya de sucre també es conreen . Pomes, taronges , i altres fruites es produeixen en grans quantitats i el raïm és cultivat de forma experimental . Superfície cultivable ha augmentat a mesura que l'Estat ha construït obres de reg , ha introduït cultius en terrasses ,ha distribuït llavors de pedigrí, insecticides i tractors.

Recursos Els 605 quilòmetres quadrats de reserves forestals a l'estat de Chin produeixen valuoses fustes perfumades , la teca , el pi i la canya .Encara que l'Estat té una superfície ondulada , els seus turons no són rocosos, sinó fets d'esquist i de terra . També s'hi troba carbó a l'oest de la vall Kabaw . En la ramaderia ,la sericicultura és la indústria principal .

  • RAKHINE

Estat de Rakhine es troba entre les latituds 17 21'N i 21 24 'N i 92 i entre les longituds 10' E i 94 54 '. Limita amb Bangladesh al nord-oest , l'estat de Chin al nord , a l'est amb Magway Division , divisió de Bago i la Divisió Ayeyarwaddy i a 'oest i sud amb el golf de Bengala. Àrea i població La població de l'estat de Rakhine és 2.045.891 habitants composta de Rakhine , MRO , Theta , Maramagyi , Daingnet , Kaman , Linke , Anoo , Shandoo i Khaungso a més de Myanmars i chins . L'àrea és de 14 200 quilòmetres quadrats i la capital és Sittwe . Hi ha 17 municipis i 1.160 barris . El Dia de l'Estat és el 15 de desembre .

Agricultura L'agricultura és la principal activitat econòmica : els principals cultius són arròs , Xile , tabac de Myanmar , coco , nou de betel i Dhani . Cacauet , blat de moro , cautxú , matpe , fesol bocate , soja , i el gram . El riu Kissapanadi travessa l'estat , i proveeix aigua per a la plantació .

Recursos L'exploració petroliera s'està realitzant al llarg de la costa de Rakhine . El municipo de Rathetaung ,les illes Baronga, Cheduba , Ramree i l'illa Muwe produeixen escasses quantitats de petroli . El carbó es troba al municipi de Sittwe i marbre al municipi de Taungup . La meitat de l'Estat està cobert de boscos que produeixen fustes valuoses i bambús . La producció de sal solar és una altra important activitat als municipis de Thandwe , Taungup i Kyaukpyu.

Les principals línies de comunicació amb l'Estat de Rakhine són per mar i per aire .El Port Kyaukpyu és un bon port de càrrega internacional .

Variants

Accions

Docents

En altres llengües