Myanmar Meridional

De Wikitravel

Myanmar

Contingut

Myanmar Meridional és una regió de Myanmar.

Ciutats

Altres destinacions

  • Kyaiktiyo - la famosa pagoda situada sobre una roca, que s'equilibra delicadament sobre un penya-segat
  • Myawaddy - Només accessible pels estrangers des de Mae Sot a la província de Tak , al Nord de Tailàndia
  • Payathonzu - Només accessible als estrangers a través del pas de les tres Pagodes des de la província de Kanchanaburi a la planície central de Tailàndia
  • Thaton

Comprendre-Subregions

  • -Tanintharyi
  • -Mon
  • -Kayin
Myanmar-Loc-Tanintharyi-Division
Myanmar-Loc-Mon-State
Myanmar-Loc-Kayin-State
  • TANINTHARYI .

Tanintharyi es troba a l'extrem sud de Myanmar . La regió té fronteres comunes amb Tailàndia a l'est i sud-est amb l'estat de Mon , al nord , i el mar d'Andaman a l'oest . L'àrea de la regió és 16.735 quilòmetres quadrats . De les més de 1.000 illes que hi ha al llarg de la costa de Myanmar, més de 800 es troben a la costa de Tanintharyi . Dawei és la Capital de la Regió de Tanintharyi .

Àrea i població Mons, salons, Myanmars , karen , PAOS , Tavoyans i Pashus ( Malaya ) viuen en els deu municipis i 317 barris de Tanintharyi i la població és d'aproximadament de 917.628 habitants

Agricultura En l'agricultura , els principals conreus són l'arròs , nou de betel , coco , cautxú i Dhani . Tapioca , rambutan i mangos es conreen també a gran escala . La producció d'oli de palma es cultiva dins d'un projecte especial .

recursos La regió és rica en recursos naturals . Mines famoses són Heinda , Hamyingyi , Kanbauk , Yawa , Kyaukmetaung , Nanthida i Yadanabon que produeixen una gran quantitat de metalls . Perles cultivades a l'illa Pearl són comprades en gran quantitat per estrangers en el Myanma Gems Emporia . S'estan fent arranjaments per a la indústria de la pesca marítima a la costa Tanintharyi per proveir no només per al consum intern , sinó també per a l'exportació . També es recullen dels litorals de les illes els nius d'ocells.

  • MON .

Estat de Mon es troba entre les latituds 14 52'N i 17 44'N i entre les longituds 96 53'E i 98 13'E.Limita al nord amb la divisió de Bago , amb l'Estat de Kayin a l'est , al sud amb la província de Tanintharyi i a l'oest amb el Golf de Martaban .

Àrea i població Mon està habitat per Mons, Myanmars , PAOS , Daweis i Shans , la capital del qual és Mawlamyaing i la superfície és de 4.748 milles quadrades . L'Estat s'organitza en deu municipis i 443 barris . La població és d'aproximadament 1.682.041 habitants . Dia estat de Mon cau el 19 de març .

Recursos Cultius principals de l'Estat són l'arròs , el cacauet , llegums , cautxú , canya de sucre , coco , nou de betel , Dhani , durien , rambutan i mangos adolescents . L'Estat és el principal productor de cautxú. . Estany , antimoni i argila blanca són alguns dels seus productes naturals . Pipes de tabac , ampolles d'aigua calenta , pilotes de goma , figures de guix i artesanies de closca de coco tenen èxit al poble Ywalut de Belugyun .L'extracció de sal és una altra activitat econòmica important .

  • KAYIN .

Estat de Kayin està entre les latituds 15 12'N i 19 28 'N i entre les longituds 96 ° 23'E i 98 56'E a l'est de Myanmar . Té fronteres comunes amb la divisió de Mandalay i l'estat de Shan al nord , l'estat de Kayah i Tailàndia a l'est , l'estat de Mon i la divisió de Bago a l'oest . La seva superfície és de 11.731 milles quadrades

Àrea i població Juntament amb Sagaw Kayins , Po Kayins , BWE Kayins i Pako Kayins , shan, PAOS , Myanmarns i Mons també viuen en l'estat de Kayin , que comprèn set municipis i 410 barris . La seva població és d'aproximadament 1.057.505 habitants . El Dia de l'Estat cau el 7 de novembre i la capital és Hpa An

Recursos Els principals cultius són l'arròs cultivat , cacauet , sèsam, tabac , nou de betel , la canya de sucre i cautxú . Els seus recursos naturals són el ferro , el plom , el coure , l'estany , antimoni i tungstè . Més de la meitat de la superfície total de l'Estat està cobert de boscos de fulla perenne que produeixen valuosa teca , Pyinkado i altres fustes .

Thandaung també és una estació de muntanya d'aquest estat . Hi ha diversos rierols i cascades en aquesta àrea , per a l'estudi de la natura .

Ara amb la construcció del pont Thanlwin s'ha millorat l'accessibilitat en tot l'estat . La muntanya Zwegabin és el símbol d'estat de Kayin .

Variants

Accions

Docents

En altres llengües