Myanmar Central

De Wikitravel

Myanmar

Contingut

Myanmar Central és una regió de Myanmar.

Ciutats

Altres destinacions

Comprendre-Subregions

  • -Magway
  • -Mandalay
Myanmar-Divisió de Magway
Myanmar-Divisió de Mandalay
  • MAGWAY

La regió de Magway Regió es troba a la Zona Seca de Myanmar Central , vorejant la regió de Mandalay Regió a l'est , la regió de Sagaing al nord , l'estat de Chin i Rakhine a l'oest i la regió de Bago al sud . La seva superfície és de 17.305 milles quadrades i la seva capital és la ciutat de Magway.
Àrea i població Myanmars, Asho-chins i rakhines habiten als 25 municipis i 1.696 barris de la regió de Magway . La població és d'aproximadament 3.241.103 habitants. És el principal proveïdor d'oli de cuina gràcies als cultius de sèsam i cacauet que es desenvolupen en aquesta regió . Altres cultius són l'arròs , blat de moro , cotó , llegums , tabac Myanmar , tabac Virginia i patates.
Recursos El recurs mineral de la regió és el petroli , que és l'àrea on el petroli va ser descobert per primera vegada i actualment s'està extraient en grans quantitats . Yenangyaung Oil Field , Chauk Oil Field i Mann Oil Field a Minbu ( Saku ) són les principals zones productores de petroli al país . Altres productes són la canya , bambú , carbó de llenya , teca i fustes dures .

  • MANDALAY

La regió de Mandalay es troba a la zona Seca de Mandalay central limita amb la regió de Bago, amb Magway, amb Sagaing al nord i amb l'estat de Shan a l'est . La seva superfície és de 14.295 milles quadrades i la seva capital és la ciutat de Mandalay.
Àrea i població Myanmars, karen ,Kayahs ,chins ,PAOS ,Mons i Shans habiten en els 29 municipis i 1.796 barris. La població és d'aproximadament 4.580.923 habitants.
Recursos El motor de l'economia de la Regió és l'agricultura , sent els principals cultius sembrats d'arròs , blat , blat de moro , cacauet , sèsam, cotó , llegums , Xile , ceba , tabac de Myanmar , el tabac de Virgínia i gira-sol.

Variants

Accions

Docents

En altres llengües