Mawlamyine

De Wikitravel
Kyaik Tan Lan

Mawlamyine (Moulmein/Moulmien) és la capital de Mon State al Sud-est de Myanmar.

Es tracta de la quarta ciutat de Myanmar en habitants, concretament 326,000. Tot i que la població és bastant gran la ciutat en si mateix sembla i et sents com en una petita ciutat.

Els indrets interessants de veure són els següents:

• Nwa Le Bo Pagoda (12 milles al nord de la ciutat). Es recomana fer una fotografies des del pont, o bé anar amb un taxi motocicleta a la base. Per veure la pagoda cal pujar 2 hores a peu per la muntanya, sincerament l'esforç no compensa.

• Pa Auk Taw Ya Monastery (12 milles al sud de la ciutat). Molt gran centre de meditació amb gent amable. Es recomana arribar a mig matí per fer una caminada i dinar juntament amb la gent que s'hi troba fent meditació.

• St Matthews. Construïda al 1887, es una maca i antiga església que malauradament ara està abandonada i no es pot visitar l'interior perquè es troba tancada.

• Kyaik Tan Lan Pagoda. Dalt de la muntanya, és un dels punts més atractius de la ciutat per veure una magnífica posta de sol.

• Caminar al llarg de Hilltop, sempre es recomanable en qualsevol moment del dia, tot i que més fresc al matí que a la tarda. Es recomana resseguir la carretera muntanya avall de tornada visitant les Pagodas que s'hi troben.

Variants

Accions

Docents

En altres llengües