Irrawaddy

De Wikitravel

Myanmar

Contingut

Irrawaddy és una a regió de Myanmar.

Ciutats

  • Yangon (Rangoon) Va ser la capital de Myanmar fins queva ser substituïda per Naypyidaw al novembre de 2005
  • Bago (Pegu) - Am incomptables temples budistes.
  • Pathein (Bassein) - La capital de la divisió d'Ayeryarwady,
  • Pyay
  • Taungoo
  • Thanlyin -Ciutat portuària històrica prop deYangon .
  • Twante - Ciutat de la desembocadura coneguda per la seva ceràmica.

Altres destinacions

  • Chaungtha Platja de la costa occidental
  • Ngwe Saung Platja de la costa ocidental
  • Taukkyan - Cementiri de guerra amb les tombes de més de 6000 soldats aliats morts a Birmània durant la Segona Guerra Mundial.

Comprendre-Subregions

  • -Bago
  • -Ayeyarwaddy
  • -Yangon
Myanmar-Loc-Pegu-Division
Myanmar-Loc-Irrawaddy-Division
Myanmar-Loc-Yangon-Division
  • BAGO

La regió de Bago es troba entre la regió de Mandalay i Magwe, al nord limita amb l' estat de Rakhine , a l'oest amb Ayeyarwaddy Regió al sud amb Yangon , i a l'est amb l'estat de Kayin i Mon State . La seva superfície és de 15.214 milles quadrades i la seva capital és la ciutat de Bago .

Àrea i població Kayins ,Myanmars i Mons viuen en els 28 municipis i 1.624 barris de la regió de Bago La població és d'aproximadament de 3.800.240 habitants .

Recursos Bago és la zona de major producció d'arròs a Myanmar . La seva activitat principal és l'agricultura amb el cultiu d'arròs , sèsam , cacauet , llegums , jute , cautxú , tabac i canya de sucre . Els boscos de la regió Bago produeixen fustes precioses com la teca , Pyinkado , ingyin i la fàbrica de contraxapat a Swa produeix taulers contraxapats de fusta de més qualitat . La presa nord Nawin a Nawin Chaung al municipi de Pyay és la presa més gran de Myanmar

  • AYEYARWADDY

La regió d'Ayeyarwaddy ocupa la costa del delta del riu Irrawaddy . al nord-oest i oest d'aquesta divisió limita amb el Golf de Bengala i l'estat de Rakhine , al nord i l'est limita amb la divisió de Bago , a l'est amb la divisió de Yangon , i al sud amb el mar d'Andaman .

Àrea i població La divisió amb una superfície de 13.567 milles quadrades amb una població d'al voltant de 4.991.057 habitants , compost per Sagaw karen , karen Po , chins , Myanmars , rakhines i shan . Està organitzat en 26 municipis i 2129 barris , amb Pathein com a la seva capital .

Recursos Aquesta divisió és la productora d'arròs més important del país ,i es coneix comunament com el graner de Myanmar . El sòl fluvial fèrtil de la regió del delta permet el cultiu d'arròs , cacauet , sèsam , coco , plàtan , jute , tabac , xiles , cebes , llegums i tapioca . La divisió és solcada per rius i llacs , és un important productor de pasta de peix , peix sec i gambes seques . A més de la pesca d'aigua dolça , la divisió també es dedica àmpliament a la pesca marítima i la indústria de la sal.

Capital La capital d' Ayeyarwaddy és Pathein , que és famósa pel paraigua de Pathein i el Pathein Halawar ( pastís greixós d'arròs ) . Actualment,s'està desenvolupant la nova carretera que uneix Pathein la divisió de Sagaing ( Monywa , Kale , etc ) . El camí passa per la plana de la divisió de Magwe entre el riu Ayeyarwady i els turons occidentals dels estats de Rakhine i Chin.

  • YANGON

La regió de Yangon compta amb el principal port de Yangon . La ciutat es troba en la latitud 16 19'N longitud 96 52'E . Yangon es troba a l'extrem oriental de la zona del delta Ayeyarwaddy

Àrea i població La regió de Yangon Regió té 3.927 milles quadrades i una població cosmopolita de 3.973.782 habitants . Està organitzat en 39 municipis i 1.144 barris.

Agricultura Yangon Regió és una de les principals zones de producció d'arròs . Els principals cultius són l'arròs , el cacauet , el jute , llegums , cautxú i canya de sucre . Tota la regió es dedica a l'execució del projecte especial el cultiu d'arròs d'alt rendiment .

Recursos Per al desenvolupament regional d'han construit 272 fàbriques de propietat estatal i quatre estan en construcció . Els recursos de la regió de Yangon es fonamenten en la indústria farmacèutica , fàbriques d'acer , fàbriques de lones , treballs en alumini , fàbriques de rajoles, fàbriques de sabó , indústria de vidre , fàbrica de pilota de goma , fàbrica de paraigües , i la fàbrica de calçat.

Desenvolupament Yangon Regió es troba en desenvolupament econòmic , ja que es troba en un punt estratègic de la xarxa de comunicacions . Carreteres, vies de ferrocarril , canals i vies aèries connecten la ciutat de Yangon amb tot el país . Els ports de Yangon tenen gran activitat de trànsit marítim i aeri .

El port de Yangon és el principal punt d'entrada al país per a totes les importacions i de sortida per a totes les exportacions(85% del comerç exterior de la nació)

Variants

Accions

Docents

En altres llengües