Hpa-An

De Wikitravel

Hpa-an és un petita ciutat (uns 40.000 habitants) a l'estat de Kayin al Sudest de Myanmar.

Shweyinhmyaw Paya al nord-oest de la ciutat ofereix bones vistes de la posta de sol, les quals es poden gaudir des d'una torre alçada al costat del riu. Trobem el ferri a l'altre costat.

El mercat tradicional, just a sota de l'alberg Soe Brothers és on es pot sentir la llegua de Karen/Kayin parlada per vendre aliments. Hi ha dos edificis coberts on hi ha productes de perfumeria i drogueria a la planta baixa i roba a les plantes superiors. A l'exterior trobem un mercat de fruites i verdures i un petit mercat d'or al voltant, notar que les peces precioses poden ser artificials.

Si es vol fer un descans hi ha una petita i acollidora gelateria: tenen poca varietat de sabors però la qualitat i el gust són excepcionals.

Destaca una sastreria a la zona on pots vestir-te de manera artesana. La roba la poden fer a mida o qualsevol cosa que un necessiti relacionat amb el tèxtil.

Hi ha llocs interessants com salons de bellesa on fan massatges tradicionals, de cap i espatlles i també de peus. També et poden fer les ungles, incloent un original toc multicolor. Es troba a pocs metres de la torre del campanar.

Poca cosa més a fer a la ciutat en sí, però es pot gaudir dels bonics voltants de la ciutat. Es pot passejar pel camp i visitar alguns monestirs, i passar el dia menjant fora. També es possible llogar una barca per seguir el riu fins a les muntanyes, o també unes bicicletes si es vol anar més lluny pel camp.

Variants

Accions

Docents

En altres llengües