Brighton (England)

De Wikitravel

Brighton és una ciutat encantadora (amb una població de 2001-247817) i la famosa estació balneària de la costa sud de Anglaterra, al comtat de East Sussex, i gairebé immediatament al sud de la capital, Londres (47 milles / 76 km). El 2000, les dues comunitats veïnes de Brighton i Hove es van unir per formar l'entitat unitària de la Ciudad de Brighton i Hove. Les ciutats properes inclouen Blackpool, Torquay, Penzance et Weston-Super-Mare.

Entendre

Brighton és un poble tranquil de pescadors, coneguda llavors comoBrighthelmstone, fins que el Dr Richard Russell de Lewes va començar a prescriure la utilització d'aigua de mar per als seus pacients. Va advocar pel consum d'aigua de mar i banys de mar a 1750. El 1753 es va erigir una gran casa a prop de la platja per si i per als seus pacients. Un altre factor en el creixement de Brighton es va produir a principis del segle 19 quan el Príncep de Gal construït el Royal Pavilion, un extravagant edifici Regency per John Nash. Però va ser només amb el desenvolupament dels ferrocarrils, al voltant de 1840, el que Brighton realment va començar a créixer. (Per obtenir més informació sobre la història de Brighton.

La ciutat és ideal per a Londres, i cada vegada més popular entre els mitjans de comunicació i tipus de música que no volen viure a la capital. De vegades s'anomena "London-by-the-Sea" per aquesta raó. Brighton és probablement la capital gai de la Gran Bretanya. No és un districte important gai a la ciutat de Kemp, que afegeix a l'atmosfera bohèmia de la ciutat.

És la llar de dues universitats, la Universitat de Sussex (situat als afores de la ciutat en falmes) sussex.ac.uk i la Universitat de Brighton.

Poseu-vos en

Amb tren

Els trens que van des de Brighton i Londres estacions Victoria Bridge a Londres, al voltant d'una hora (més ràpid dels serveis de Brighton Express des Victòria, tot i que esperen afegir altres 20 minuts si es viatja en el temps de desplaçament màxim). També hi ha trens al llarg de la costa de Hastings i Lewes a l'est, i Portsmouth i Chichester a l'oest. Brighton és una línia directa a aeroports de Gatwick i Luton (Gatwick està molt més a prop, i al sud de Londres).

bitllets del Sud a Londres i alguns altres destinacions es poden comprar des de tan només £ 3 (£ 2 amb targetes de tren) d'una manera, si es compren en línia des del seu lloc web. Les entrades poden ser recollides de les màquines automàtiques en la seva estació de sortida.

  • First Capital Connect

Amb cotxe

Brighton és una ciutat congestionada, i no és fàcil de manejar o estacionar in La principal via de Londres i l'aeroport de Gatwick és el A23. La A27 corre al llarg de la costa, i és de doble calçada de la M27 al Portsmouth, a l'oest de Lewes, a l'est. Hi ha diversos aparcaments al centre de Brighton - arribar a pagar al voltant de 1,50 GBP per hora, fins i tot els diumenges. D'altra banda, l'aparcament està disponible en Worthing o Lewes estacions, a uns 20 minuts amb tren del centre de la ciutat. Una altra alternativa és utilitzar el parc de la ciutat i el servei de passeig, la informació es pot trobar en el Parc Nacional i Passeig Directori ofereix un servei gratuït que permet als usuaris buscar i comparar les taxes d'estacionament i llocs per estacionaments comercials i privats a Brighton.

Hi ha dies en particular, l'any en què esmuy "recomanable per conduir a Brighton:

  • El dia de la desfilada dels nens a l'inici del Festival de Brighton. En general, el primer dissabte de maig. Moltes carreteres al centre de Brighton estan tancades.
  • El dia de l'anual de Londres a Brighton Bike Ride. Es tracta d'un diumenge de juny - desenes de milers de ciclistes més els seus vehicles de suport es troben a la ciutat, tants camins serà bloquejat o difícils d'aconseguir a través.
  • El dia de la desfilada del Brighton and Hove Setmana de l'Orgull Gai. Al voltant primer dissabte d'agost. Moltes carreteres al centre de Brighton estan tancades.
  • El primer diumenge de novembre, quan el veterà de Londres a Brighton Executar de cotxes es porta a terme (a menys que, per descomptat, vostè és propietari d'un cotxe veterà!)
  • Qualsevol dia d'estiu quan el sol està brillant i el conjunt de Londres, decideix anar a la platja de Brighton.

Amb avió

La proximitat de la ciutat de Londres significa Brighton és un bon servei dels aeroports. Brighton es pot arribar des de Gatwick amb tren en tan sols 25 minuts. l'aeroport de Shoreham (també conegut com a aeroport de la ciutat de Brighton) és a 5 quilòmetres a l'oest de Brighton. És l'aeroport més proper per avions lleugers i també ofereix vols d'observació. És el més antic aeroport de la llicència al Regne Unit.

Moure's

Amb bicicleta

El ciclisme és una forma creixent dels transports a Brighton i la ciutat és un los Ciclismo d'Anglaterra. El ciclisme de demostració Ciutats ". Més detalls sobre el ciclisme, incloent un mapa de rutes, es pot trobar a la secció de ciclisme del lloc web.

Amb autobús

Hi ha una àmplia xarxa d'autobusos a Brighton i Hove. Al centre de la ciutat, els serveis són molt freqüents i moltes parades de tenir "informació d'autobusos en temps real". La majoria dels autobusos estan a càrrec d'una empresa,Brighton & Hove Bus i Coach Company el servei no és barat amb una tarifa plana de £ 2,00 per a viatges d'anada o 3,60 GBP per un bitllet durant tot el dia (CitySaver). Els nens viatgen a meitat de preu no hi ha butlleta protector de nens (o 20p amb un autobús gratuït targeta d'identificació quan estiguin acompanyats per un adult) i els pensionistes amb un viatge de l'est del Comtat de Sussex Card de forma gratuïta després de les 09:00. Totes les entrades de dia es pot comprar a l'autobús, o amb antelació a la pàgina web de l'empresa.

Molts llocs al voltant de la ciutat en particular entre el centre de la ciutat i les universitats) són ara també és servida per una companyia d'autobusos anomenat El Limón Gran. Aquests autobusos són de color groc brillant i que atura el que operen des s'indiquen amb signe entrades que tenen un logotip d'una llimona a les rodes i un horari d'autobús. Aquests autobusos no funcionen dissabte o diumenge, però són relativament barats en comparació, només costa 1,50 GBP per una sola i £ 2 per una passada per tot el dia. A més, corren completament d'oli de cuina usat i invertir els beneficis a nivell local. No s'aturaran davant de qualsevol parada d'autobusos al llarg del recorregut a petició. Tingueu en compte que a mesura que aquests autobusos serveixen principalment a molts estudiants de Brighton de la Universitat, no operen durant l'estiu, quan la universitat no es troba en període de sessions (finals de juny fins a mitjans de setembre) i operen en un servei limitat (un cop cada hora) durant les vacances escolars (Mid desembre a principis de gener i març de tarda per a principis d'abril). No obstant això, aquests autobusos fan una alternativa econòmica per al viatger de Brighton amb més experiència.

En un petit nombre de dies a l'any, els autobusos es veuen pertorbades per desfilades, etc - els mateixos dies que al "cotxe" anterior.

Molts de Brighton & Hove Bus vehicles tenen noms de personatges famosos (alguns viuen, alguns morts) i les persones que han fet una contribució a Brighton & Hove vida de la ciutat d'alguna manera significativa.

Amb tren

L'estació de Brighton és una de les terminals ferroviàries més importants de la regió del sud-est i des d'allà la ciutat de Brighton té una petita xarxa de trens suburbans amb trens al servei de zones de Hove, Parc Preston i també als principals campus de les universitats (Moulsecoomb, falmes) que corren cada 15 minuts i triga uns 10 minuts. També hi ha trens al llarg de la costa de Ashford, a l'est (que connecta als serveis en diversos canals) i Portsmouth a l'oest. Brighton té ben comunicat ferroviàries a Londres amb la capital a arribar a menys d'una hora.

Tingueu en compte que portar les bicicletes del Sud i els serveis de First Capital Connectar hacernodurant les hores punta (7-10h i 4-7pm).

Amb taxi

Hi ha un gran nombre de taxis a Brighton. No obstant això, són més cars que la majoria d'altres pobles i ciutats d'Anglaterra. Val la pena assenyalar que el divendres i el dissabte després de la mitjanit, el càrrec de lloguer d'un taxi és 4,10 GBP abans de començar el viatge.

Les principals parades es troben a l'estació de tren de Brighton i a East Street (prop de la Lanes). (Més petites que esquitxen files inclouen: plaça de la Reina (davant de la plaça Churchill), el costat nord de l'església de Sant Pere i la part inferior de Montpeller Road). MedlinePlus Streamline (Hove) 202.020 Streamline (Brighton) 747.474 204.060 Ràdio Taxis.

Vegeu

  • Brighton Pier també conegut com el Palace Pier té tots els alicients habituals arcade primera línia de platja. També hi ha el naufragi delWest Pier, que va ser abandonada per algun temps abans que finalment cremar recentment. Brighton Pier és propietat de la mateixa empresa, el que no hi ha veritable punt de compra de gangues al seu voltant (a diferència d'altres molls Regne Unit), però això vol dir que ha obligat a alteracions del tancar-la.
  • La Lanes, una àrea adjacent de petites botigues, el pla del carrer es va desplomar que reflecteix la disposició del poble de pescadors original de Brighton que es troben aquí. La mercaderia és més convencional, encara que els carrils són coneguts per la seva àmplia selecció de botigues d'antiguitats.
  • Sea Life Centre Un aquari amb tutorial túnel sota l'aigua, al costat del moll de Brighton. És el més antic aquari de treball queden al món.
  • El Royal Pavilion, obert cada dia d'octubre a març de 10 a 17:15 (última bitllets 16:30), abril-setembre de 9.30 a 17:45 ( Bitllets d'última 17:00), tancat des de el 24 de desembre 14:30 i tot el dia els dies 25-26 de desembre, l'admissió 8,80 GBP adults, 5,10 GBP nens, altres concessions disponibles, tel 01273 290900 - Un interessant atractiu arquitectònic, transformat entre 1815 i 1823 pel arquitecte John Nash, a la direcció del llavors Príncep Regent (després rei Jordi IV), en un sumptuós palau d'esbarjo costat del mar. L'exterior té un tema indígena, mentre que es va decorar l'interior amb decoració xinesa. Es realitzen visites guiades i que val la pena també.
  • Brighton Museu i Galeria d'Art Un interessant museu i la història, la cultura i l'art a veure amb Brighton i més enllà. Una excel lent col lecció permanent, així com exposicions d'artistes internacionals brillants.
  • Museu de Joguets i model Una mica amagat, el Museu de l'estrany sota el viaducte de l'estació de Brighton.
  • Komedia 'club de la comèdia al nord de Gran Laine.
  • Brighton Marina amb vaixells, pubs, restaurants, un supermercat i fins i tot un hotel.
  • Volks Ferroviaris El primer tren elèctric públic en el món, inaugurat el 1883, va des del Aquari de Brighton Pier a Negre Rock, a prop de la Marina (opera abril a setembre).

Comprar

Anar de compres és una de les principals raons per visitar Brighton. Però no es queden encallats a la zona comercial al voltant del corrent principal Western Road. Hi ha un gran ventall de botigues per a tots els gustos però la impressionant varietat de botigues i boutiques independents és una cosa que diferencia Brighton de moltes ciutats britàniques altres. L'ambient al Laine Nord i en els carrils és un dels aspectes intangibles de la ciutat que deixa a molts que volen tornar una i altra vegada. Brighton és especialment bo per a la Música, Llibres i botigues de roba independents.

Coma

Brighton té un menjar excel.lent, especialment per als vegetarians. El restaurant vegetarià més famosa (i, després d'una compra recent, fora, ara bastant car és aliment per als Amics situat a The Lanes. A l'altre extrem de l'escala, haymuchos robatoris de pilota càtering per a diferents tipus de gustos (pizza, xinesa, mexicana, menjar de l'Índia) . Els preus solen ser bastant barats i la majoria estan oberts fins tard.

Malbaratament

  • L'Havana, 32 Carrer Duc, 01.201.273 773.388. Situat al Teatro Real va obrir convertit el 1790, els miralls fascade atractiva l'exquisida cuina internacional, però espera una bona factura forts ja que això és una popular entre els rics i famosos (Orlando Bloom se sap que visita quan a la ciutat).

Begui

Hi ha molts pubs, i bars per a tots els gustos. Qualsevol llista de durada raonable estarà lluny de ser completa, si hi ha un carrer al centre de Brighton no és probable que sigui un pub en ell.

  • El rei i la reina, 13-17 Lloc Marlborough. Un fals pub tradicional vell que mai perd la seva popularitat! La decoració és d'estil medieval-fals, però el lloc és divertit si t'agrada l'atmosfera studenty. Especialment popular entre els estudiants de l'escola d'idiomes a prop de St Giles va trucar a la taverna sempre passar el temps aquí. És un punt de trobada per a ells. Com el nom de la mostra pub, hi ha retrats dels antics reis i reines anglès. El pub té un sostre alt i l'espai és gran. Diverses formes d'entreteniment que inclouen karaoke, esport televisat i música en viu ocasionalment.
  • El Pavelló Real Taberna, 7 Plaça del Castell. Un pub barats col.loquialment conegut com el 'Tav Pav. Esperi veure gairebé qualsevol tipus de persona en que aquí els nens de Indie i els gots als homes i que d'alguna manera tots els chavs aconsegueixen coexistir en harmonia. També hi ha una discoteca per sobre del pub.
  • Gin Gin, 74 carrer St James. No hi ha menjar, però probablement els millors còctels de Brighton.

L'àrea de Brighton Hannover té nombrosos pubs excel.lents en les proximitats d'un a l'altre i val la pena el passeig de 15 minuts amb cotxe del centre de la ciutat. L'ambient és més relaxat que el centre i l'històric carrers victorianes adossades amb les seves cases de colors brillants són també són notables. Pujar l'empinada carrer Southover i trobarà les oques, lloros grisos, Dover Castle, Sir Charles Napier i Pub sense nom, tots els quals mereixen una visita. Islingword carretera corre paral.lela al carrer Southover i allà hi ha el servei constant, Cavall i el nuvi, la Unitat de Londres i la pedra angular. Aquesta és una zona ideal per a un Pub Crawl!

El somni

Pressupost

*' Grapevine davant de mar, 75 Carrer Orient, 44 (0) 1273 777717.

  • Grapevine Norte, 30 North Road, +44 (0) 1273 703985. Situat a la Laine Nord amb un excel.lent cafè, aquest lloc és un lloc fantàstic per allotjar i menjar. Habitacions mixtes comencen a partir del voltant de £ 12 per persona per nit depenent de la temporada i té raó en l'acció amb pubs, bars, restaurants i botigues al voltant.

Gamma mitjana

  • Granville Hotel, 124 Kings Road, tel: +44 (0) 1273 326302. Està just al passeig marítim, sense altres edificis entre ella i la platja, i així la meitat dels seus 24 habitacions tenen una gran vista del mar. Cada habitació està decorada amb un estil diferent - japonès, Art Deco, Wedgwood i puntes, etc Algunes de les habitacions disposaran de jacuzzis en els banys en suite. Bé executada esmorzars, incloent una dieta vegetariana (vegan i opcionalment) la versió d'un esmorzar complet anglès. habitacions amb vistes al mar des £ 108 per nit (preu per a dues persones amb esmorzar inclòs); altres habitacions són de £ 88 per nit. Totes les habitacions són per a no fumadors.

Malbaratament

  • Dave Hotel Brighton, High Street [1]
  • New Steine Hotel, 10-11 de New Steine, BN2 1PB, t: +44 (0) 1273 695415 / 681546. New Steine Hotel es troba just al cor del centre de la ciutat de Brighton, uns pocs centenars de metres del moll. El restaurant, el New Steine Bistro ha estat guardonat amb el premi AA i esmorzar Sopar de gran qualitat i servei. Les habitacions dobles a partir de £ 95 per nit.

Variants

Accions

Docents

En altres llengües