Bournemouth

De Wikitravel

Bournemouth és una ciutat balneari al comtat de Dorset a la costa sud de Anglaterra.

Entendre

la màgia de Bournemouth spa s'ha revitalitzat i la història es repeteix. Fa un segle, la flor i nata de la societat victoriana incloent-hi la reialesa van anar al paisatge bosc de pins de Bournemouth de viles de luxe.

Estaven ansiosos per assaborir l'ambient relaxant de la ciutat, respirar el seu aire sa, bany l'aigua de mar pura i descansar en el lleure. En Tess dels D'Urbervilles Thomas Hardy descriure afectuosament Bournemouth com "un lloc de la Mediterrània descansar al Canal Anglès. L'aroma i el perfum dels pins es considerava que la salut de lliurament i més d'una persona famosa vingut aquí per aprofitar-se d'ella com JRR Tolkien i Lawrence D. H.

Les ciutats properes inclouen Blackpool, Brighton, Torquay, Penzance, Weymouth et Weston-Super-Mare.

L'hotel balneari es va construir la primera el 1885 - el Mont Dore Hotel (ara Ciutat de Bournemouth Hall) A part de les habitacions de luxe i pistes de tennis, l'hotel també s'ofereix la cura Mont Dore, que es deia que era una aigua curativa i no es va poder trobar en cap altre lloc a Anglaterra. Mar i l'aigua pura del corrent de Bourne es bomba al soterrani de l'hotel per permetre el luxe addicional de remull i suant en els banys turcs i la sal.

Des de llavors, Bournemouth s'ha convertit en un pròsper balneari i molts dels grans hotels ofereixen tractaments de spa propi, a més de spa i botigues de bellesa esquitxada a tot el centre de la ciutat de càtering per als homes com a dones.

Els pins i els visitants segueixen existint encara pot fer una passejada a través de 'passeig de vianants a Bournemouth avui Jardins de respirar en l'aire saludable. Durant l'estiu, el passeig de vianants a l'aire lliure exposició d'art es porta a terme aquí.

Poseu-vos en

Amb cotxe

A menys que viatgen des del sud-oest d'Anglaterra la majoria dels viatges per carretera serà a través de la M27 que es converteix en el processador de doble carro A31 i passa a través de New Forest. Davant la mirada Ringwood per al A338 () la sortida de Bournemouth. Cal anar amb compte en entrar a Bournemouth al camí Wessex, ja que hi ha nombroses càmeres de velocitat.

Només aquells amb una inclinació per les llargues cues de congestió de pensar en arribar a la tarda mid-day/early en un dia calorós i assolellat! És molt recomanable per obtenir ja sigui molt d'hora o fins i tot arribar la nit per endavant en cas contrari estarà assegut al trànsit durant un període considerable de temps en la A31.

Amb tren

Sud-oest Els trens de London Waterloo i altres llocs a la costa Sud, com Poole i Weymouth. Atès pels serveis urgents i semi-ràpides que segueixen Weymouth, i un servei lent i acaba en Poole.

trens de Manchester camp través a través de Birmingham New Street acabar a Bournemouth, alguns trens arriben d'altres ciutats com Nottingham i Newcastle. Estiu veu una gran varietat de llocs vinculats directament a Bournemouth.

Amb autobús

Megabus de Londres a través de Winchester.

National Express Bus a partir de Londres directa (aprox. 2 hores i 30 minuts).

Amb avió

Poques línies aèries ofereixen vols directes aBournemouth Aeroport de diferents destinacions a tot Europa.

Moure's

Bournemouth és prou petit per caminar, però els serveis locals d'autobús que funciona regularment al centre de la ciutat.

Serveis de taxi a Bournemouth són barats per trajectes curts, amb una càrrega inicial d'aproximadament 2 lliures esterlines. És millor trucar a un taxi en lloc de fer cua en una parada a prop de Holdenhurst el millor preu.

Vegeu

Bournemouth és famosa per les seves 7 quilòmetres de playas de sorra daurada i mars nets. El moll es troba gairebé al centre de la platja i ofereix una petita fira, sortides en vaixell, una arcada i altres botigues.

  • Dave Hotel Bournemouth, High Street, Bournemouth [1]

Sal

Corfe Castell - aproximadament una hora i una hora i mitja en autobús a través de bancs de sorra, el codi postal 4 ª més cara del món i la Illa de Purbeck - part d'una zona costanera del Patrimoni Mundial. Agafeu l'autobús descobert a través del ferri Bancs de sorra a l'estiu per aproximadament £ 5 del centre de Bournemouth i el canvi en Swanage.

Variants

Accions

Docents

En altres llengües